Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kommer Battle.no tilbake?
Battle.no Forum > GENERAL FORUM > Generelt Snakk - Norsk
Pages: 1, 2
NoobiCake
Kommer Battle.no tilbake?

Så plutselig at siden var oppe igjen.

Tenker positive tanker nå grin.png
cri74
Hadde vært interessant med litt mer info her ja happy.png
XellioX
hmmmmmm... long time no see...
Op125
skjer?
Ldd1
Godt å se det gode gamle formatet å ikke det nye faenskapet dem hadde på slutten:D
ProneBird
QUOTE (Op125 @ 15 Jan 2013, 13:07) *
skjer?

Hva skjer?
gummirev
OH MY GADD!

Hadde vært himmelsk!!! <3
Migic79
WTF er det som skjer her nå???
Veslin
Nå tror jeg ikke mine egne øyne, merker jeg har en tåre i øyekroken flowers.png
gummirev
ur not alone hug.gif
svarstad
jeg kjnner det ble en veldig indre glød akkurat no! grin.png

jeg savner battle.no, håpe det er tilbake !!!
Fiskeoppdretter
åååh jeg føler for god gammel tafsing på TV2/battle nå!

knutlb
Håper battle.no kommer i gang igjen nå.
Johans
hey whats going on here? happy.png
may we come back home again? happy.png
gummirev
QUOTE (Johans @ 26 Jan 2013, 15:24) *
hey whats going on here? happy.png
may we come back home again? happy.png

I really really hope so ^^ ahappy.png
hto005
Dette hadde vært kjekt!
BearH
If this is the case, how will it be run? What structure of management will benefit the greater good the most?
What would be the main goal for a revival of this and what would be the ultimate goal?
hto005
QUOTE (BearH'Hiz0ne @ 27 Jan 2013, 00:14) *
If this is the case, how will it be run? What structure of management will benefit the greater good the most?
What would be the main goal for a revival of this and what would be the ultimate goal?

good question, anyway, the BF3 servers are up
Spoiler: clicky (click to show/hide)
gummirev
The servers never went down wink.png
hto005
ah, that explains abit ...
ghahn
Sounds nice, if there is a restart, I'm in ;-)
Sabumnim
TV2 TeamSpeak 3 har aldri vært nede.
For de som ønsker litt tafs er det bare å joine.

TS3 adresse: speak.battle.no

- Sabumnim -
Stabsen
Vet ikke helt, av og til er det lov for menn å gråte... Spesielt nå!

COMEBACK FTW!
Aker-Dugleike_2
Hallo Folkens

E d ikkje folkane så må komma seg tebage?

"Må jobba vet du, må jobba."

Ikkje vits i å henga med håve!

------------------------------
Regards/Mvh cool.png Svein
Aker-Dugleike_2 /#/=AK=/#/
Vti-B16A2
Ka skjer ?? happy.pnghappy.png
Kahmy
Maybe someone accidentally started the server up happy.png
Would be nice to have this great community back up again though..
Grasli
w00t? grin.png hyper.gif animier.gif heart.png

Falt nesten en tåre her nå.. for guds skyld TV2, la oss få tilbake Battle.no nå (spillserverne har jo vært oppe uansett)! Også er det det gode gamle designet her også, istedenfor det aller siste vi hadde.. WIN WIN! grin.png

Er forresten bra at det er såpass med respons her nå på en side som hovedsakelig skulle vært død, det betyr at folk fortsatt følger med og har håpet i behold! grin.png
SamemaS
Håper virkelig at det er tilbake nå ble heg sykt glad !! grin.png
kornmo
Dette lover jo meget bra!
Grasli
bfhq.se (tidligere bf2.se), har blitt lagt ned også nå (21 jan). Enda ei side da etter BF3.
Takk DICE, takk for BF3 og det dere har gjort mot BF-serien.... :/ sad.png
- http://bfhq.se/
- https://www.facebook.com/bfhqse

Forhåpentligvis får vi Battle.no opp igjen da.. grin.png
LoSLucifer
HEY!!! What is this? Just got a pm on face from a old friend who asked me to check out Battle.no... and i did!
X`ing all i have to cross and hoping Battle.no will rise again! grin.png

If Battle.no is getting back up i will start play again. grin.png
Quad
Hi to everyone!

As you all see the forum is now back up and open for posting. The plan is to change the forum pages a little an then re-release battle.no, but we would like to see if there is suficcient interest for starting up the forum again.

As a few of you have mentioned already, the servers have been up all the time, but they are missing the forum, klagemur and a place where the admins can meet. And the forum needs the servers, so all good and complimentary.

So the first job now is to get the essentials up and running and then, based on your ideas and inputs we can start building battle.no to what you would like it to be!

Battle.no has always been teamwork. That is why our motto always have been "For gamers, by gamers". I hope that it still applies!

Welcome back to all of us!

Quad
ghahn
This are good news :-)
svarstad
oh yes indeed!

Ive posted in every social media that the site is online again. And i urge you to do the same.

Please, lets start using the page like we did before? Discusion topics braging movies etc grin.png and ofc football topics haha! grin.png
Sabumnim
Flott tiltak Svarstad happy.png

Oppfordrer alle som ønsker dette nettsamfunnet tilbake om å bruke det.
Del erfaringer, tips, meninger mm.
Avtal gjerne å møtes på servere å spille samme slik som gode gamle battle.no dager happy.png
Som nevnt, spillerverne og TeamSpeak 3 serveren har aldri vært nede, så det er bare å bruke.

Og for de som ønsker å være med å drive dette stedet, så er det bare å søke HER.

- Sabumnim -
gummirev
Hvem vil egentlig behandle søknader som kommer inn?

Og takk for info Quad! happy.png
BearH
QUOTE (gummirev @ 7 Feb 2013, 17:42) *
Hvem vil egentlig behandle søknader som kommer inn?

Bogge, Quad og kanskje Sabu atm?
Stabsen
Det er slik at hvis jeg sender inn en søknad så er det faktisk noen som ser den?

Og er det noen som har sikker info at battle.no blir operativt igjen?
gummirev
Noen ser den tongue.gif

Quad bekreftet at siden er operativ igjen =) Les posten hans litt lenger opp =)
ghahn
I think if it starts you will get a positive message, else there is no use to give you rights again wink.png
Sabumnim
Legger inn noen svar her:

QUOTE (Stabsen @ 7 Feb 2013, 23:12) *
Det er slik at hvis jeg sender inn en søknad så er det faktisk noen som ser den?

Ja, den vil bli mottatt og behandlet.

QUOTE (Stabsen @ 7 Feb 2013, 23:12) *
Og er det noen som har sikker info at battle.no blir operativt igjen?

QUOTE (Quad @ 7 Feb 2013, 00:16) *
Hi to everyone!

As you all see the forum is now back up and open for posting. The plan is to change the forum pages a little an then re-release battle.no, but we would like to see if there is suficcient interest for starting up the forum again.

As a few of you have mentioned already, the servers have been up all the time, but their are missing the forum, klagemur and a place where the admins can meet. And the forum needs the servers, so all good and complimentary.

So the first job now is to get the essentials up and running and then, based on your ideas and inputs we can start building battle.no to what you would like it to be!

Battle.no has always been teamwork. That is why our motto always have been "For gamers, by gamers". I hope that it still applies!

Welcome back to all of us!

Quad

Så oppfordringer her er å bruke forumet og få aktivitet, så kommer resten nok etter happy.png

- Sabumnim -
Johans
lets go! happy.png
Grasli
Yeeehaa, nice!! grin.png hyper.gif thumbsup.gif cheers.gif cheer.png

But what does "changing the forum pages a little" mean? Do you mean changing the forum categories a little bit or the forum design itself?
For gods sake, DO NOT change the forum + portal design especially NOT to what it was just before its death, this right here is much better + it has all the Klagemur-stuff. Dont get me wrong I appreciated the effort back then on starting fresh with the new forum without the portal, but lets be honest; it didnt work and it looked ugly. KEEP THIS CURRENT DESIGN!! wink.png grin.png

As for the forum categories; personally I think they are fine as they are and they all keep the old posts ofc, but there are some things I would like to mention though;
- bug at the "Battlefield" category; HUGE image of BF Heroes blocking some of the page (anyone else)?
- bug at forum reply --> reply window moved too far down?
- move BF3 + BC2 into the whole Battlefield-category, there's no need for it to be outside..
- maybe add "Origin name & icon" (BF3++) to the profile information, which shows under the avatar here <-- ?

As for the other stuff;
I guess I can be a news writer again (as long as I'm not with my gf and such now thumbsup.png), and BC2 + BF2 admin (BF3 = hell no).. get some BF2 servers back up for the good ol' days please (reunion of Battle.no)! grin.png
Do I need to form applications for that again or do you remember me? happy.png
Bottolf
Great News happy.png
Aru
Oi oi oi oi! hug.gif
Nice to see another old commonity to awake!
Luuft
Jeg må bare spørre - hvordan er egentlig BF3- og i grunn det generelle FPS-miljøet for tiden? Har selv hoppet helt av den bølgen og har gått all in med MMO wub.gif
Tenkte bare at det burde jo være et visst grunnlag i FPS-miljøet hvis battle.no skal kunne greie å holde seg aktivt oppe. For jeg kan tenke meg det er FPS-spillere som fortsatt er "målgruppen"?
SamemaS
WEEE grin.png

Dette er sykt digg å høre! jeg gleder meg grin.png "battle.no" tilbake som startside!
Grasli
QUOTE (Luftskudd @ 8 Feb 2013, 11:45) *
Jeg må bare spørre - hvordan er egentlig BF3- og i grunn det generelle FPS-miljøet for tiden? Har selv hoppet helt av den bølgen og har gått all in med MMO wub.gif
Tenkte bare at det burde jo være et visst grunnlag i FPS-miljøet hvis battle.no skal kunne greie å holde seg aktivt oppe. For jeg kan tenke meg det er FPS-spillere som fortsatt er "målgruppen"?

Næsj, det går vel jevnt og trutt nedover med BF3 vil jeg tro? tongue.gif Eller altså det er jo det siste BF-spillet så det er jo "populært" da, men for meg personlig så har det gått ned og bort for lenge siden. Det samme med gjengen min, nesten ingen som spiller det lengre.. shok.gif

Men samtidig som det så har jeg startet opp med BF2 igjen og gud for en følelse det gir.. det samme med BC2 også - for til og med DET er jo bedre enn BF3 (noe jeg ikke trodde skulle gå an før BF3 kom).. wink.png

Ellers så har vi andre spill som Counter-Strike: Global Offensive, et spill som jeg forøvrig synes Battle.no/TV2 burde prøve et par servere til nå som vi starter igjen --> kanskje det vil slå an her nå som BF(3) ikke er på sitt beste (vi trenger aktivitet her)? grin.png Det innebærer også en forum-kategori for det selvsagt..

---------------------------------------------------------------------------
Og til sjefene; dere bør få URL fikset før offisiell relansering.
www.battle.no --> funker
battle.no (uten www) --> funker IKKE.

Sistnevnte burde funke da det er det de fleste vil bruke, og jeg frykter at hvis det ikke funker så vil mange fortsatt tro at siden er NEDE.. :/
Note; sistnevnte funker kanskje for NOEN hvis dem ikke har fjerna cookies osv, men hvis du går innpå siden helt fresh og ny --> uten .www. går ikke..

Og jeg venter også på svar på min forrige post ovenfor wink.png
Semphr0n
heeerlig! håper virkelig battle.no kommer seg opp igjen til der det var, og at BF2 servere blir starta opp igjen...

andre enn meg som synes at BF2 er en del bedre enn BF3?
Grasli
QUOTE (Semphr0n @ 8 Feb 2013, 17:17) *
heeerlig! håper virkelig battle.no kommer seg opp igjen til der det var, og at BF2 servere blir starta opp igjen...

andre enn meg som synes at BF2 er en del bedre enn BF3?

"En del" bedre? Hvor mye bedre BF2 er enn BF3, det kan ikke sies med ord unge mann.. det må oppleves! wink.png grin.png heart.png
Men om du likevel absolutt vil ha ord; JÆVLA UBESKRIVELIG MYE BEDRE enn det blå-tintede konsollfikserte CoD-kopierte møkka som bruker BF-navnet og et 3-tall bak.. tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2017 Invision Power Services, Inc.