Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Søker klan
Battle.no Forum > GAME CORNER > Other games > First-person shooters (FPS) > Enemy Territory: Quake Wars > [QW] Clan Corner > [QW] Players looking for clan
Redhead
Hey happy.png

Kjapp info:
    Navn: Christian
    Nick: Redhead (jepp, nicket er pga hårfargen wink.gif )
    Ingame nick: Redhead. (med punktum...)
    Alder: 17 år (02.09.90)
    Sted: Søgne (20 min fra Kristiansand)
Grunnen til at jeg søker, er først og fremst fordi jeg ønsker å spille ET:QW i klansammenheng. Har ingen tidligere erfaring med noen av Quake eller ET spillene, men ble likevel forelsket i ET:QW. Grunnen til at jeg ikke begynte med ET:QW med en gang det kom ut, er at de jeg var i klan med syntes at spillet sugde (mildt sagt), og at COD4 kom til å bli mye bedre. Dum som jeg var, ventet jeg på COD. Kjøpte det et par dager etter release, og syntes det var et fett spill. Dessverre varte dette bare en måned eller to, bare tanken på spillet gjør meg søvnig ( bl.a fordi det eneste om teller i COD er aim [RETTELSE: Spraying gjennom vegger], meget lite taccs og teamplay). Jeg rotet da fram demoen til ET:QW igjen, og spilte den et par timer. Bestemte meg for å bestille fullversjonen, som jeg fikk i slutten av februar.

Klanerfaring:
Eneste jeg har av klanerfaring fra ET:QW er 3-4 uker i Benz1n. Benz1n.qw ble dessverre «nedlagt» for et par dager siden av diverse grunner. Jeg rakk aldri å spille noen pcwer, men har spilt n oen gathers, og en del public. Selv om jeg ikke har lang klanerfaring med ET:QW vet jeg godt hvordan en klan fungere, har spilt ca sammenhengende i klan i et par år nå:

I kronologisk rekkefølge:
    - [TmK] - The Muppet Killers (BF2)
    - Pandora Gaming (BF2)
    - Soldiers of Ressurection (BF2)
    - igNotus Gaming (COD4)
    - Benz1n (ET:QW)
Det ser kanskje ut som om jeg er en «klanhopper» men både [TmK], Pandora Gaming og igNotus Gaming var med de samme folka. Det gjelder egentlig Soldiers of Ressurection og, for da gikk Pandora Gaming inn i SoR.

Foreldrene mine er skilt, noe som betyr at jeg er hos faren min fra torsdag til mandag annenhver uke. Har bærbar pc, så hvis det er «viktige» matcher etc, eller jeg ikke har noe å gjøre kan jeg spille, men jeg er _ikke_ like aktiv som når jeg er hos mora mi.

I og med at vi (familien) flyttet i februar, er ikke aktiviteten helt på topp ennå. Hjelper en del til med oppussing osv.

Meg i e-verden:
Er en aktiv person som spiller ca daglig (når jeg ikke pusser opp blum.gif). Oppfører meg selvfølgelig ordentlig på vt, ingame, irc, forum osv.
Jeg ser egentlig ikke på meg selv som «god nok» i ET:QW til å spille kompetivt i klan ennå, men jeg har lite lyst å spille public alene før jeg finner meg en klan. Det er der flere grunner til; det er kjedelig å spille alene, man lærer mer om man spiller pcw'er, osv. I og med at jeg ikke er «god nok» for å spille matcher etc. i en eventuell klan, krever jeg egentlig ikke å være fast medlem ennå, så lenge jeg får spille med folk på vt (både public og pcw'er/mixer), men sier selvfølgelig ikke nei takk. Poenget er at jeg trenger litt «opplæring» for å spille matcher osv.

Hva jeg krever:
    VT, irc osv.
    Aktivitet
    Hyggelige folk
    Det spilles pcw'er
Kommer ikke på noe mer i farta, men ikke vær redd for å spør om det er noe som er uklart eller du lurer på noe wink.gif

Mvh. Redhead/Christian happy.png
NickyTuna
<VoV> (Vanirs of Vallhalla) er en Europeisk klan. Hjemmeside kjøpes as i speak, og vi satser på et hyggelig og godt klanmiljø. Legg til "dextiro" eller "greenpotato666" til Xfire, hvis du er interressert =)
Greenpotato
HAHA!
max eid at du gikk fra CoD til ET:QW da! biggrin.gif
men vi starter opp en klan nå, europeisk. holder på med side og stuff atm, og har 4 medlemmer bla. Nicky her på forumet.
og siden vi starter opp nå gjør det ikke noe at du er ny happy.png også er det bare gøy å hjelpe nabbs med triks og tips! (de er det en del av i QW..)

men som nicky sa add meg eller dex på xfire eller ingame (dextiro og greenpotato) wink.gif
Greenpotato
da har vi fått forumet opp ihvertfall, resten av siden kommer senere, men legg inn en søknad hvis du er interessert happy.png

www.vanirsofvalhalla.com
hugin
En meget bra og ærlig søknad happy.png
Håper du finner deg en klan som passer både deg og for dine lagkamerater.
Sjøl har jeg funnet tilbake til ETQW mer eller mindre, dvs jeg spiller noe matcher med det gamle teamet mitt.
Totalt sett er det mer gøy med ETQW enn CoD4 for øyeblikket.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.