Welcome Guest ( Log In | Register )

> How to submit news

Send nyhetstips via skjema
http://www.battle.no/?section=news&page=tips

Please use this form for sending news tips
http://www.battle.no/?section=news&page=tips

All tips sent will be reviewed by an member of the News writers group.

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> BF4 Server News
svarstad
post 3 Nov 2013, 08:47
Post #21

Fenrik
Group: Members
Clan: Soldier
Clan role: Resurected Soldier

BF2: L.Svarstad
BF BC2: Salvatoy

battle.no kan ikke ha sponsorer, såvidt jeg har skjønt.

--------------------

SAmuraiii!!!
Go to the top of the page

+Quote Post
Ldd1
post 11 Nov 2013, 10:34
Post #22

Løytnant

Hvordan får dem dekket server etterspørselen? er det nok public claner og privatpersoner som hoster servere? Har fragnet egne public servere? Hvordan blir det da med admins på disse publicservere? Nå har ikke jeg kjøpt spillet, men er det ikke fare for at man sliter med å finne gode servere? Fordelen med Battle.no og battlefield.no, i tillegg til andre store communitys, har jo vært at man får en rettferdig saksbehandling ved ban, og at man ikke banner uten sikre bevis. Vi vet jo alle hvordan det er å spille på enkelte klaners servere, liker de ikke måten du spiller på? BAN, 2 hs på rad? BAN etc.

--------------------
"Hope tout Manchester fanatik Etazini ap mouri nan SIDA"

+Quote Post
Veslin
post 11 Nov 2013, 18:48
Post #23

Head of Forum
Group: Leader Group
Clan: .:SoR|
Clan role: Rødvinspimper

BF2: Veslin
BF BC2: Redwine
BattleField 3: SoR-Veslin

Etterspørselen ser vel ut til å være dekket nå når "alle" leier egen server, men er redd det blir problemer senere, koster liksom noe å leie server og. Når det gjelder admins så er
jeg redd de blir rett og slett fraværende hvis man sammenligner det vi har vært vant med. Det vil nok bli mye tyske "serverregler" og
lovløse tilstander. Sukk.. Dette kommer til å drepe e-sport er jeg redd.

--------------------

+Quote Post
svarstad
post 12 Nov 2013, 17:51
Post #24

Fenrik
Clan: Soldier
Clan role: Resurected Soldier

BF2: L.Svarstad
BF BC2: Salvatoy

utrolig bra spørsmål Ldd1. Jeg er helt enig med det du tar opp. Mest sansynlig kan man risikere å bli banned for å være god på flere servere. Eller for å bruke USAS, eller, du husker sikkert hvordan bf3 var på mange servere. Forskjellen nå, er at det er slik på alle servere. Det fins "nesten ikke" ansvarlige server "eiere" som virkelig ønsker å bruke tid på å behandle bans, klager osv. jeg regner med at de aller fleste bans som blir utdelt er til folk som er gode, og det da snakker vi sikkert om kun permbans.

jeg mener det er en stor svakhet. Man burde egentlig gått andre veien, der man satser på at community, som battle.no og battlefield.no som har gode erfaringer med hvordan man drifter servere, systemer med ban, klagemuligheter osv. Men men, kanskje det er slik dagens spillere ønsker. jeg er nok ikke rett person pr idag til å si om dette er hva gjennomsnittsspilleren ønsker, eller ikke. Men vi oldboys ville nok vært litt mer i retning av mer community, mindre enkeltstående servere happy.png det mener jeg er til spillerens best. både for kontinutet, men også for å bli behandlet rettferdig.

Enig VESLIN!

--------------------

SAmuraiii!!!

+Quote Post
Quad
post 12 Nov 2013, 20:11
Post #25

Founder
Group: Root Admin
Clan: =TV2=
BF2: quad14
BF BC2: Quad

QUOTE (Ldd1 @ 11 Nov 2013, 10:34) *
Har fragnet egne public servere?

Vet ikke, men i tidligere versjoner var det sånn at de som leide ut servere måtte stille med noen public servere. Tror det var omtrent 10% som måtte settes opp slik. De skulle da merkes med EA (eller DICE i tidlige tider). Har ikke sett så mange med denne merkingen i BF4 (Tror jeg bare har sett en - så det kan være tilfeldig) så vet ikke om denne praksisen eksisterer for BF4. Mye tyder på at den ikke gjør det... Uansett var disse serverne uansett ganske frittgående uten admins og bansys, så det er uansett ikke det samme som public community servere...

+Quote Post
texzi
post 18 Nov 2013, 20:58
Post #26

Major
Clan role: Stuntman

Trist, så fram til det.

--------------------

+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2018 - 22:01
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.