Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BF3 Alpha Rush map
TWP
post 23 Jul 2011, 22:07
Post #41

Kaptein
Group: Members

EA/DICE burde ta seg inn på de respektive BF forums og utlyse free beta keys til de som vil ha, det hadde vært fair og ikke bare at man må kjøpe ett spill for å få tilgang til beta på ett anna.
Eller gitt ut til de som eventuelt kjøpte BF2/BC2 og den mailen etc etc.

Men jaja, jeg er liksom ikke interessert i å få mye newsletter dritt på mail og dette er vel takken, bare så synd spillet er alt for fristende til å gi faen i.

--------------------
Go to the top of the page

+Quote Post
Amish
post 24 Jul 2011, 02:17
Post #42

Menig
Clan: |DiaR|
BF2: Amish;D
BF BC2: Amish;D

Kjenner til den! KOS MED SPAM!!

+Quote Post
Schleders
post 24 Jul 2011, 17:10
Post #43

Fersking
Group: New members
Clan: DBW
BF2: Schleders

Jeg spiller også BF3 Alpha. Fikk invite via epost. Har ikke bestilt BF3 ennå men kommer definitivt til å gjøre det. Hadde heller ikke installert Origo fra før.
PCn jeg spiller på en en gammal vista maskin med Quad Q6700 intel prosessor på 2.66GHz, maskina har 8GB RAM, 64bit OS (vista), en raptor 10k HD og et Radeon HD 5800 skjerm kort som jeg kjører 2 skjermer på.
Spiller glir helt fint uten lagg.

+Quote Post
TWP
post 25 Jul 2011, 00:50
Post #44

Kaptein

Og, har du signet opp på å få newsletter eller huket av det valget i din EA profil, har du i det hele tatt EA profil ifra før?
Man må vel ha det, men greit å spørre.

Og hva er din veteran status hos EA?
Den greia hvor du har plotta inn hvor mange spill du har å slikt.

--------------------

+Quote Post
cri74
post 25 Jul 2011, 18:13
Post #45

Oberstløytnant
Clan: HeliX, Victrixlegion
Clan role: 92 - NK

BF2: Hx.cri74
BattleField 3: cri74cri

Problemer med at det frøys og fikk CTD.. her er en fiks som funka for meg. GTX 580 - selv om driveren i fiks ikke er for det kortet.

Spoiler: Nvidia Freeze Fix (click to show/hide)

So here's my 2nd tutorial for graphics cards from Nvidia!

This time, however, go away freezes;)

First, it invites you down this driver: http://www.nvidia.de/object/quadro-tesla-w...-driver-de.html [nvidia.de]
This then unpacked it with Winrar or other programs.

If you've unpacked, then it loads the file you have down here: http://www.file-upload.net/download-3611049/nv_disp.inf.html [file-upload.net]

So now you go in just unzip the folder in / Display.Driver there and replaced it with the downloaded file to the existing!

Now back in the unzipped folder and runs the Setup.Exe!

IMPORTANT!
You must perform a clean installation, otherwise the whole thing does not work:)

Otherwise a lot of fun while gambling! If not ask, here are just purely)

This post has been edited by cri74: 27 Jul 2011, 17:40

--------------------

+Quote Post
TineMelk
post 25 Jul 2011, 20:42
Post #46

Kaptein
Clan: LettMelk

Fandens oldemor! Så mange sleske folk som ikke burde få alpha invite, en kompis som har spillt BC2 og BC2 only av alle Battlefield spillene i ca 17 timer får invite....JESUS

btw: ragemode på g:)

--------------------

+Quote Post
TWP
post 26 Jul 2011, 01:42
Post #47

Kaptein

Ja, ikke sant, er slike jeg snakker om.
Men har sett noen filmer på youtube og spillet ser jo bra fett ut.

--------------------

+Quote Post
Schleders
post 26 Jul 2011, 08:37
Post #48

Fersking

QUOTE (TWP @ 25 Jul 2011, 01:50) *
Og, har du signet opp på å få newsletter eller huket av det valget i din EA profil, har du i det hele tatt EA profil ifra før?
Man må vel ha det, men greit å spørre.

Og hva er din veteran status hos EA?
Den greia hvor du har plotta inn hvor mange spill du har å slikt.

Har en profil hos EA og veteran status 2 tror jeg.
Får noe mail fra EA men ikke mye, vil ikke si at jeg blir spamet akkurat.

Har vel nesten alle spillene i BF serien. Spilte også online versjonen litt (Battlefield Heroes).
Det er BF2 og BFBC2 jeg har spilt mest. I BF2 har jeg rank 2nd Lieutenant og i BFBC2 har jeg rank 44.

Vet ikke hvorfor jeg fikk tilgang til BF3 Alpha, men jeg tipper utvalget er gjort litt på random. Kan vel kanskje også nevne at jeg er godt voksen (40+) ikke det at jeg tror det har noe med saken å gjøre.

For de som fortsatt lurer så kan jeg si at jeg i hvert fall ikke er i tvil om at jeg kommer til å kjøpe BF3. Jeg synes spillet er veldig bra!

This post has been edited by Schleders: 26 Jul 2011, 08:42

+Quote Post
SirLeite
post 26 Jul 2011, 15:54
Post #49

Head of Klagemuren
Group: Klagemur Moderatorer
BF2: SirLeite
BF BC2: SirLeite
BattleField 3: SirLeite

La dem få ha Battlefield 3 Alpha og tjuvtrene. Vi andre kommer til å eige dem seinere uansett tongue.gif

--------------------

+Quote Post
Schleders
post 26 Jul 2011, 18:08
Post #50

Fersking

QUOTE (SirLeite @ 26 Jul 2011, 16:54) *
La dem få ha Battlefield 3 Alpha og tjuvtrene. Vi andre kommer til å eige dem seinere uansett tongue.gif

Jeg trenger den treninga jeg kan få ja......
grin.png

+Quote Post
TWP
post 26 Jul 2011, 20:00
Post #51

Kaptein

Nu vel, er ikke akkurat trening og skills jeg er mest bekymra for å ligge etter med, så det med BC2 beta, var en god del som fortsatt sugde selv om de hadde hatt mange beta dager på seg til å "trene".
Men uansett, ja det ser altfor fett ut, men selve spillet kommer på feil årstid, det burde kommet til sommern i 2012 tidligst, for mot jul og utover i 2012 kommer så mye snacks på hw fronten hva angår maskin/PC, så jeg står i tvil om jeg skal kjøpe noe nå om ett par måneder eller legge spillet på hylla inntil vi vipper over til 2012, satan.
Og ikke kom med den prekenen om at skal man bare vente på noe nytt hele tiden så får man aldri kjøpt, bla bla bla, ja jeg veit og jeg driter i det for når det nye kommer etter maks 6 måneder etter BF3 release så føles det bortkasta å kjøpe noe som på papiret er dårligere enn det som kommer.
Så valget er, kjøpe noe som er bra nå også vente under 6 måneder til det blir middelmådig eller vente også kjøpe noe splitter nytt om kansje holder mer enn 6 måneder før det blir "gammelt".

This post has been edited by TWP: 26 Jul 2011, 20:03

--------------------

+Quote Post
cri74
post 26 Jul 2011, 21:41
Post #52

Oberstløytnant

Kjøp noe bra nå som du kan bygge på, om nødvendig, senere happy.png Hvorfor skal du vente 6 mnd med å spille det største spillet på lang tid ?

--------------------

+Quote Post
OlsTer
post 27 Jul 2011, 01:02
Post #53

Brigader

Er FPS i Alpha en pekepinn på hva man kan forvente seg når den ferdige versjonen er ute?

I BC 2 har jeg FPS på mellom 120-130 (Kanskje litt mer også) og på Alpha testingen ligger den på mellom 35-40.

Kjører følgende:

CPU: Intel Core? i7 Quad Processor i7-950
Mainboard: ASUS P6X58D-E, Socket-1366
RAM: Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9
Graphics card: Gainward GeForce GTX 470 1280MB PhysX

This post has been edited by OlsTer: 27 Jul 2011, 01:03

--------------------

+Quote Post
TWP
post 27 Jul 2011, 01:57
Post #54

Kaptein

Hvorfor jeg skal vente?
Tja, det skreiv jeg egentlig i forrige innlegget og hos meg så vokser heller ikke penger på trær, men ja, jeg vet at BF3 ikke kommer til å bli noe maskin killer.

Men uansett olster, DICE sa jo selv at man kunne oppleve rare ting, dårlige fps, lagg, laggete servere etc etc, dette er jo den aller aller først testingen og denne testen går egentlig ikke på spillet, men på server siden hos DICE.
Selve testingen av spillet kommer jo først under den lukkede betaen så den åpne før spillet slippes.

This post has been edited by TWP: 27 Jul 2011, 01:58

--------------------

+Quote Post
BearH
post 27 Jul 2011, 10:05
Post #55

Major
Clan: .:SoR
Clan role: CL3

BF2: BearH.HisOne
BF BC2: BearH.HisOne

Riggen din bør være helt grei den OlsTer. Få tak i et gtx470 til, prisen på dem er vel ikke mye nå ?

--------------------

Fly gutta som er på Oman er en del dårligere enn de på Dalian syns jeg da, etter 451 timer public på Oman. :ninja: Derfor jeg henviste Dalian pilotene som Leet Pilots. ;)

+Quote Post
cri74
post 27 Jul 2011, 16:15
Post #56

Oberstløytnant

Ser ut som det er kommet nye nøkler i postkassene nå happy.png

--------------------

+Quote Post
TheBenzR
post 27 Jul 2011, 16:37
Post #57

Kvartermester
Clan: Team Troika Jr.
Clan role: Vice President

BF2: TheBenzR
BF BC2: TheBenzR

Heyheyhey, se der ja!
Poppa inn i mailen min nå! grin.png

Gleder meg til å teste ut!

Dersom noen vil adde meg på Origin, go ahead: 2GC-TheBenzR happy.png
(skulle ha TroikaJr-TheBenzR, men det klikka hver gang jeg prøvde det, er det noen måte å endre navn etter installeringen?)

This post has been edited by TheBenzR: 27 Jul 2011, 16:49

--------------------

~ Shoot to the left, Shoot to the right, I have the enemies in my sight! ~
-----------------------------------Troika Jr. <3-----------------------------------

+Quote Post
BearH
post 27 Jul 2011, 16:43
Post #58

Major
Clan: .:SoR
Clan role: CL3

BF2: BearH.HisOne
BF BC2: BearH.HisOne

Se om man får poppa noen av dere oldschool-alphatesters ikveld ja...tongue.gif

--------------------

Fly gutta som er på Oman er en del dårligere enn de på Dalian syns jeg da, etter 451 timer public på Oman. :ninja: Derfor jeg henviste Dalian pilotene som Leet Pilots. ;)

+Quote Post
TheBenzR
post 27 Jul 2011, 17:17
Post #59

Kvartermester
Clan: Team Troika Jr.
Clan role: Vice President

BF2: TheBenzR
BF BC2: TheBenzR

Blir jo noen timer til jeg får prøvd det, da.. Forferdelig treigt internett! :/
Er på 12% og 3 timer gjenstår.. -.-'

--------------------

~ Shoot to the left, Shoot to the right, I have the enemies in my sight! ~
-----------------------------------Troika Jr. <3-----------------------------------

+Quote Post
PnzR
post 27 Jul 2011, 17:22
Post #60

Major
BF2: El Pànzer

jeg har ikke foråndsbestilt, men likevel fått key og tilgang. E-posten ser slik ut:

Hei, Spiller,

Du er blant våre mest verdsatte og betrodde Battlefield-spillere, og vi er glade for å kunne invitere deg til å delta i Battlefield 3 Alpha-testingen. Alle instruksjoner du trenger for å delta er oppgitt nedenfor.

Vi inviterer akkurat deg fordi vi tror du har stor interesse for Battlefield-serien, og fordi vi tror du forstår de tekniske problemene som kan oppstå såpass tidlig i et spills utvikling.

Formålet med Battlefield 3 Alpha-testingen er å gjennomføre en rekke serverrelaterte tester for å forberede spillanseringen, inkludert belastningstester på vår back-end. Vi vil levere egne servere for Battlefield 3, men dette krever ytterligere testing, og du vil hjelpe oss med å forbedre Battlefield 3-opplevelsen bare ved å delta. Vi ønsker også at du skal gi oss tilbakemeldinger på hele opplevelsen av Alpha-testingen.

Merk at dette ikke er den åpne Beta-versjonen som kommer i september, det er ikke Beta-versjonen som er lovet til kjøpere av Medal of Honor™ Limited Edition, og det er ikke en offentlig demo. Dette er en svært teknologifokusert Alpha-testing som ikke representerer den endelige kvaliteten på spillet. Ytelsen på dette tidlige utviklingsstadiet kan være hakkete og langt fra optimal, og vi vil stenge serverne dersom vi finner det nødvendig. Det vil være perioder med nedetid og perioder der vi kjører tester som vil ha negativ innvirkning på ytelsen til Alpha-testservere (føre til forsinkelser og warping osv.).

Det er et begrenset antall plasser, så pass på at du løser inn din unike Alpha-testkode før det blir fullt (se instruksjoner under).

Hvis du velger å delta i denne Alpha-testen, må du ikke legge ut informasjon, bilder, video eller dine inntrykk offentlig. Hvis du har spørsmål eller problemer, må du gi beskjed direkte til oss i DICE i det lukkede Alpha-testforumet vi har opprettet spesielt til dette formålet.

Battlefield 3-teamet og jeg her i DICE gleder oss til din deltakelse.

Vennlig hilsen,

Patrick Bach
Produsent, Battlefield 3
DICE

--------------------
En United-supporter: Når jeg trodde Giggsy ikke kunne bli mer legende så trår han til å legger til et stk deilig kvinnfolk på cven. Moralistene kan bare skyve i seg en bolle, fyren pulte et deilig stykke kjøtt, ferdig med det. Både kjerringa og ungene kommer til å tilgi fyren fordi han Er Ryan fuckings Giggs. Mannen kan ha orgie med Harry Redknapp og Avram Grant uten å gå ned i min bok.

+Quote Post

7 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th October 2018 - 18:26
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.