Welcome Guest ( Log In | Register )

> 

Use this forum to get an direct line to the Leader group.

When you make a Topic, the question will be invisible, but gets visible when the Leader group starts the evaluation of your question.

Easy questions will normally have a evaluation time, approximately 1 to 2 weeks, and if it takes over this time a PM will be send.

It will not be possible to discuss the question with every other, because the Topic will be locked.

If you want others opinion first, you can make a Topic in Suggestions, where you can discuss your question.

When you have your answer from the other members, you can post your questions in this forum, where the Leader group will take a look at it, and you can post the link from the discussion in "Suggestions" so the Leader group also have that to look at.

Your answer from the Leader group will be posted in the same Topic where you did ask you question.

If you have any change to your question, contact one from the Leader group, and they will write it into your case.

Closed TopicStart new topic
> 18 årsgrense
gummirev
post 7 Mar 2011, 18:45
Post #1

Løytnant
Group: Members
Clan: Soldiers of Resurrection
Clan role: Superfragger

BF BC2: Gummirev

Hallo
Jeg lurer på om det er helt umulig for meg å bli server-admin hos dere før jeg fyller 18år? Jeg spiller VELDIG mye på serverene deres (i hvertfall TV2-03, har vel et par hundre timer, kanskje) og opplever stadig vekk at jeg blir TKa og at det er cheatere på serveren. Jeg pleier nesten alltid å filme og ta screenshots og så rapportere dem. Men det tar jo da ganske ofte et par timer før de blir borte, fordi klagemurmoderatorene ikke alltid kan være på. Og de kunne da blitt fortere borte hvis jeg bare kunne skaffet bevis for det de gjør, og kicke dem ut av serveren med en gang, slik at alle blir glade og fornøyde happy.png
Jeg er 17 år, og blir 18 i september.
Jeg har søkt to ganger tidligere, og begge gangene har jeg fått avslag pga. alderen min.

Mvh
Gummirev

--------------------
Go to the top of the page

+Quote Post
Bogge
post 7 Mar 2011, 21:26
Post #2

Veteran Admin
Group: Veteran Admin
BF2: Bogge67

Heisan Gummirev happy.png

Battle.no setter veldig pris på ditt engasjement og vilje til å hjelpe, og ditt bidrag er viktig for både Klagemuren og hele vårt community. Ved å samle inn bevis på at andre ikke følger reglene våre er du med på å hjelpe til med å fjerne disse spillerne, samtidig som du gjør Klagemurens jobb mye enklere happy.png

Når det gjelder aldersgrense for å bli Admin på TV2/Battle.no sine servere er det satt en absolutt grense på 18 år, dvs. at alle Admins skal være nådd myndighetsalder. Jeg er ikke i tvil om at du ville vært en utmerket Admin å ha på laget idag, men så lenge aldersgrensen er satt til 18 år, og dette er ufravikelig, så må vi forholde oss til det.

Jeg vil oppfordre deg til å søke igjen når du blir 18 år, og samtidig poengtere at jobben du allerede gjør klart vil tale til din fordel ved en evt. ny søknad happy.png

Lykke til, og tusen takk for hjelpen!

--------------------
"All that is necessery for evil to succeed is for good men to do nothing." Edmund Burke
Go to the top of the page

+Quote Post

Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th January 2018 - 19:15
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.