![]() |
Before you post please add what kind of Operating System, Hardware and recently installed software you have installed. Please also let us know what possible solutions you have tried to fix the problem.
Example topic title: "Computer keeps crashing"
With follow up info in the post:
"OS: XP pro Sp2
Hardware: CPU e6600
2 gb geil ram
74gb raptor harddrive
Audgy 2 live soundcard
I have updated ALL off my drivers, but i still get the frequent crashes after a minute of playing."
And remember the search function is here for a reason.
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
---|---|
![]() |
Hvis jeg kjøper MW2 på steam, får jeg da tilgang til cd-key?
Blir spillet "lagret" på accounten din, slik at du slipper å kjøpe det på nytt? Det snyr ute, orker ikke å fær å kjøp det i butikk ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
Det lagres på accounten. Tror du kan få tak i cd-key'en på steam|mygames etter at du har kjøpt det
This post has been edited by Jetsc: 18 Dec 2009, 09:03 -------------------- ![]() R.I.P Haxzr. (Look, I didn't put an end bracket, we're stuck in a never-ending vortex of words! |
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
Jepp! Kjøper du det, har du det for alltid på accounten din... Du må bare laste ned hvis du skal installere på en annen pc
![]() -------------------- |
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
Takk for svar
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
Spillet er elendig uansett.. Ville ikke ha kjøpt det om jeg var deg :/
-------------------- |
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
Spillet er elendig uansett.. Ville ikke ha kjøpt det om jeg var deg :/ En som bare har laget sin mening pga dedikerte serverproblemet? Eller skal du se på hva allmennheten sier om spillet? -------------------- |
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
En som bare har laget sin mening pga dedikerte serverproblemet? Eller skal du se på hva allmennheten sier om spillet? Det er veldig mye annet som er galt med det spillet enn dedikerte servere, fordommer azz ![]() -------------------- KJISTOFFER?!?
|
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
Det er veldig mye annet som er galt med det spillet enn dedikerte servere, fordommer azz ![]() og vi nevner i fleng? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
og vi nevner i fleng? 1# : Det faktum at 10% av spillerne har brukt rank-hack? Man kan nesten søke "mw2 rank hack" på google, laste ned å bruke det uten å bli tatt av VAC. ![]() This post has been edited by Jetsc: 18 Dec 2009, 12:50 -------------------- ![]() R.I.P Haxzr. (Look, I didn't put an end bracket, we're stuck in a never-ending vortex of words! |
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
1# : Det faktum at 10% av spillerne har brukt rank-hack? Man kan nesten søke "mw2 rank hack" på google, laste ned å bruke det uten å bli tatt av VAC. ![]() Og det kan man ikke i cod4? Mange som synes det fortsatt er drit bra ![]() -------------------- Smootherman
03.11.09 - 18.03.10 |
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
gjør det spillet dårligere pga. at man kan laste ned rank-hack?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
For en spiller som er ute etter spill som belønner refleks, aim og ingame IQ er MW:2 en vits.
Mappene i MW:2 er absolutt ubrukelige til konkurransespilling.. Om du liker å spille et spill hvor du blir drept av en automatisk pumpehagle med silencer, av en fyr som lå i gresset (noe alle mappene er fullt av), så bare kjøp spillet.. Det er ikke helt min greie, og trodde ikke det var din heller Slow (?) En som bare har laget sin mening pga dedikerte serverproblemet? Eller skal du se på hva allmennheten sier om spillet? Beklager, jeg baserer mine meninger på egne opplvelser. This post has been edited by JEBUS: 18 Dec 2009, 13:19 -------------------- |
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
Var ikke topicen om steam og mw2 ? og ikke om selve spillet?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
alle veit at MW2 ikke er lagd for konkurransespilling JEBUS....
som ett vanlig public/single-player spill så er det ett bra spill, men sier seg selv at det ikke funker kompetitivt. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
og vi nevner i fleng? Meh, hadde et bilde før, men finner det ikke igjen ![]() -------------------- KJISTOFFER?!?
|
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
For en spiller som er ute etter spill som belønner refleks, aim og ingame IQ er MW:2 en vits. Soz men da burde spillet passe perfekt til deg da La nå de som vil spille spillet få gjøre som de vil. Har spilt det nok selv og man blir fort lei men er et veldig morsomt spill. |
|
|
![]()
|
|
---|---|
Menig Group: Members ![]() Clan role: Det som passer meg best. ![]() ![]() ![]() |
det som er problemet med cod6 er at det er for få folk på banene,
og de fleste som spillte cod4 var vant til litt mer action, men nå camper alle. og de serverene er helt lost!!!!! men når flere begynner å bli kjennt med spillet blir det nok færre campere, og det kommer sikkert noen patcher som retter på det meste:) så jeg ville ha kjøpt det, for jeg tror at spillet burde få sjansjen til å rette opp feilene sine med hvertfall en patch:) |
|
|
![]()
|
|
---|---|
![]() |
Hold dere on-topic, takk
![]() -------------------- Smootherman
03.11.09 - 18.03.10 |
|
|