Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topic
> Helgecup i Battlefield 3
cri74
post 3 Mar 2013, 09:07
Post #1

Oberstløytnant
Group: Members
Clan: HeliX, Victrixlegion
Clan role: 92 - NK

BF2: Hx.cri74
BattleField 3: cri74cri

I god interesse for å samle spillere fra Norge til noe felles, så kommer det litt reklame fra konkurrenten - det er i god mening.

(Battlefield.no): Vi forskyver Battlefield.no Helgecup med 1 uke, ny dato blir dermed helgen 9-10 mars. Initiativet er å samle norske spillere og lag til en felles begivenhet og ha det morro sammen denne helgen. En ekstra bonus er selvfølgelig om ditt lag vinner, men både på andre og tredje plass vanker det også premier. Vi har nemelig vært så hedige å få sponsede premier av Mad Catz. Premiepotten har en verdi på omkring 7000 kroner. Ny frist for påmelding er torsdag 7. mars

Vi håper jo at spillerne ser verdien !

"Motivasjonen til å arrangere noe sank litt da det var så få påmeldte lag", sa arrangørene "men fordi det enda er vinterferie, så håper vi at det er grunnen til beskjedent oppmøte blant norske Battlefield 3 spillere. Vi velger derfor å forskyve hele cuppen med 1 uke og håper at alle interesserte melder seg opp og sprer ordet videre", fortalte en representant fra Brigaden. "Hele arrangementet er jo ment å være noe spillere fra Norge kan være med på over en helg, dessuten er det jo flott at vi kan ha en sponsor for å lage litt ekstra morro....Men vi er jo helt avhengig av at spillerne ser verdien i å ha et arrangement som dette", sa en av arrangørene i battlefield.no - og la til "vi forsøker samtidig å legge til rette for streaming av finale kampene"

Påmelding for ferdig sammensatte lag finner du her
Påmelding for delvis lag og enkeltspillere finner du her

EDIT: Finner moderator denne meldingen upassende så er det forstålig om den slettes.

This post has been edited by cri74: 3 Mar 2013, 09:09

--------------------
Go to the top of the page

+Quote Post
svarstad
post 3 Mar 2013, 20:55
Post #2

Fenrik
Clan: Soldier
Clan role: Resurected Soldier

BF2: L.Svarstad
BF BC2: Salvatoy

dere får joine våres cup siden.

--------------------

SAmuraiii!!!

+Quote Post
Hellandsjo
post 3 Mar 2013, 21:41
Post #3

Personnel Department
Group: Personnel Department
BF2: Hellandsjo
BF BC2: Hellandsjo
BattleField 3: Hella

Felles moro og begivenhet synes jeg er et godt initiativ:)

--------------------

DISCLAIMER: If you find a posting or message from me
offensive, inappropriate, or disruptive, please ignore it.
If you don't know how to ignore a posting, complain to
me and I will be only too happy to demonstrate... ;-)

+Quote Post
knutlb
post 3 Mar 2013, 22:14
Post #4

Fenrik
Clan: |DiaR|
Clan role: Clan Leader

BF2: knutlb
BF BC2: knutlb

Skal ikke arrangere noe med Battle|Events den helgen.

+Quote Post
Reppelars
post 3 Mar 2013, 22:27
Post #5

Forum Moderator
Group: Forum moderator
Clan role: Toillbokk 1 / Bortflugna Flugan

BF2: Reppelarsinj
BF BC2: Reppelarsinj
BattleField 3: Reppelars

Det bekymrer meg at det er så dårlig oppslutning rundt slike arrangement. Spørsmålet er om det er online-communitiene som har gått i oppløsning eller om det er BF3 som feiler. Jeg håper på sistnevnte, men tror dessverre på en kombinasjon.
Det virker vanskelig å samle troppene, men forhåpentligvis er dette et steg i riktig retning. Hvor er Northug?

Ironisk nok har jeg ikke mulighet til å delta selv, men ønsker alle deltakere og arrangører lykke til. happy.png

This post has been edited by Reppelars: 3 Mar 2013, 22:28

--------------------
Spoiler: wow... (click to show/hide)

Spoiler: yep (click to show/hide)
____^_^_______TO_______________________________________
__

___^_^___

+Quote Post
Sh0ck
post 4 Mar 2013, 08:56
Post #6

Kvartermester
Clan: Team Norway CB 2013 BF3
Clan role: member

QUOTE (Reppelars @ 3 Mar 2013, 22:27) *
Det bekymrer meg at det er så dårlig oppslutning rundt slike arrangement. Spørsmålet er om det er online-communitiene som har gått i oppløsning eller om det er BF3 som feiler. Jeg håper på sistnevnte, men tror dessverre på en kombinasjon.
Det virker vanskelig å samle troppene, men forhåpentligvis er dette et steg i riktig retning. Hvor er Northug?

Ironisk nok har jeg ikke mulighet til å delta selv, men ønsker alle deltakere og arrangører lykke til. happy.png

Er nok dessverre en kombinasjon av begge deler.. Oppfordrer så mange som kan til å delta happy.png

+Quote Post
svarstad
post 4 Mar 2013, 09:01
Post #7

Fenrik
Clan: Soldier
Clan role: Resurected Soldier

BF2: L.Svarstad
BF BC2: Salvatoy

QUOTE (Reppelars @ 3 Mar 2013, 22:27) *

det er online communityet som har gått i oppløsning. Det har seg slik, iflg "forskning", at dagens spillere (som forsåvidt ikke er i nærheten å være så dedikert og nerdy for 5-10 år siden) vil ha quick fun. Det vil si, at de vil inn og spille 1time for så å gjøre noe annet. (litt av årsaken til at app spill er blitt så populært, fordi man kan spille i 5min -10min uten å legge noe mer i det) Det vil si at skal en begynne å teame up så vil jo denne tidsbariæren bli brutt og det vil da ikke være interessant. Dersom de blir bannet, fra en server så finner de bare en ny, osv...
Ping spiller heller ingen stor rolle for disse. De kan godt spille med 120 i ping, uten å bry seg.

Så der har du det. Om ikke utviklingen med quick fun, stopper, så kommer neste generasjons skytespill bare til å bli enda dårligere, mindre teambassert og enda mer arcade.
Det er faktisk klanene sin "jobb" å bringe disse over streken sin, og hente de inn i en sosial gruppe. for færre og færre av dagens spillere, oppsøker sosiale grupper.
Jeg merker, det blir mindre og mindre folk å spille med, både i halo4, bo2 og battlefield3. Selv ikke på samarbeidsspill som Ghost Recon, bruker spillere samhandling og ingame voip for å kommunisere :/

Spillere ønsker seg spill som COD, som tar 5min, og er 3 korridorer til målet. slik som CS alltid var. Det er quick action. Ingen som gidder spille clan matcher, der fienden kan kommer igjennom 6-7 korridorer, som på strike @ karkand og gjerne 15min (for eksempel) Og da blir det oss litt eldre, som i fremtiden ikke får noen spill som tilfredsstiller våres ønsker om teamplay og clan match spilling.

Den veien går utviklingen nå, men dette snur frem og tilbake, og vi som vil hoste arrangement, og lage litt kaos, for den vante lone wolfen, vi må bare gjør det beste ut av det. Og jeg må si det. Det var kjempe artig med 11 on 11 i går grin.png

takk for det, battle.no

--------------------

SAmuraiii!!!

+Quote Post
cri74
post 4 Mar 2013, 19:04
Post #8

Oberstløytnant
Clan: HeliX, Victrixlegion
Clan role: 92 - NK

BF2: Hx.cri74
BattleField 3: cri74cri

Snakket med en del enkelt spillere og oppfordret til å være med, uansett skill. De er litt redde for å være med kan det virke som, at de skal tape. Men det er ikke hensikten med cuppen da happy.png Det er meningen å ha det morro sammen, istede for å spille på noe random tysker servere den helgen.

--------------------

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd July 2018 - 17:49
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.