Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages V  « < 5 6 7  
Reply to this topicStart new topic
> BF3 Alpha Rush map
BearH
post 3 Aug 2011, 15:05
Post #121

Major
Group: Members
Clan: .:SoR
Clan role: CL3

BF2: BearH.HisOne
BF BC2: BearH.HisOne

QUOTE (faldmo @ 3 Aug 2011, 15:39) *
, det å campe i en busk for å defende en path DU VET det kommer masse folk (Pga. trange dumme rush maps) er ikke ingame iq...

Mulig det, men på en public-server er det jævlig lurt, for da får du masse kills tongue.gif
Og når det kommer til ingame-IQ, så passer nok den i en klankamp og ikke public, det har du rett i.

--------------------

Fly gutta som er på Oman er en del dårligere enn de på Dalian syns jeg da, etter 451 timer public på Oman. :ninja: Derfor jeg henviste Dalian pilotene som Leet Pilots. ;)
Go to the top of the page

+Quote Post
Reppelars
post 3 Aug 2011, 16:16
Post #122

Forum Moderator
Group: Forum moderator
Clan role: Toillbokk 1 / Bortflugna Flugan

BF2: Reppelarsinj
BF BC2: Reppelarsinj
BattleField 3: Reppelars

QUOTE (Veslin @ 2 Aug 2011, 10:32) *
QUOTE (TineMelk @ 2 Aug 2011, 04:23) *

Jeg er ikke helt fan av Revive systemet, at du må velge om du vil bli reviva eller ikke var fugly! Jeg vil liksom opp fortest mulig for å fighte igjen pluss at du får 1 death uansett(statswhore yes)

1 death uansett er unødvendig, bedre system i BF2 der. Muligheten til å velge om man ville revives syns jeg var en god ide, husker godt mange slitsomme situasjoner der man ble revivet i BF2 der det var helt håpløst, kun en medic som absolutt skulle ha litt poeng.. Opp fortest mulig er jo bare et trykk på space så vips, tar 0,1 sek..

The best part of BF2 was running around reviving. wub.gif

Det meste bortsett fra fysiske elementer som lyd, grafikk, destruction o.l. var bedre i BF2 enn i BC2 synes jeg.

--------------------
Spoiler: wow... (click to show/hide)

Spoiler: yep (click to show/hide)
____^_^_______TO_______________________________________
__

___^_^___

+Quote Post
TWP
post 3 Aug 2011, 18:32
Post #123

Kaptein

Det med at du får 1 death uansett viser jo bare hvem som er gode til å holde seg i live, i BF2 så trengte du bare en personlig medic så hadde du lett 40-0, men i BC2/BF3 så må du være kapabel til å klare å holde deg i live, hvis ikke så har du lett 40-40, jeg for min del syns det er bra, kansje fordi jeg ikke har personlige medics med meg eller at jeg bare er dårlig til å holde meg i live.
Man behøver ikke campe for å få en god k/d, man kan også stå lengst fremme eller noe midt i mellom for den saks skyld.

Nå går vel mye av ingame iq ut på å klare å forutse motstandern og eventuelt vite hvor han vil gå og hvor det er mulig å gå, nei det gjelder egentlig ikke i rush der alt er rett fram, men i vanlig conquest så er det mer gjeldende og det blir også mer gjeldende å vite hvor fienden er og vil gå ettersom de har utelatt commander for øyeblikket.
Det som er mye negativt med public er at de fleste samler seg på en linje på 10 meter midt foran og ingen passer på sidene og ingen ser på spots, verken på minimap eller på selve skjermen.

Men med tanke på det revive systemet, ja jo, det er kansje greit public der altfor mange har en tendens til å revive foran en APC eller sånn 10 motstandere med vært sitt automat våpen, men i klan matcher så er det litt unødvendig mener jeg.
Jeg for min egen personlige del syns kansje systemet kunne vært kasta ut for jeg trykker alltid space og ikke E, jeg husker aldri på det der og jeg er som regel midt oppi ting når det skjer så jeg bare trykker space før jeg er oppe å skyter igjen å dør, så med tanke på hva jeg er vandt til så kunne det revive systemet ikke eksistert for min del, men det er nå bare meg.

This post has been edited by TWP: 3 Aug 2011, 18:33

--------------------

+Quote Post
Grasli
post 10 Aug 2011, 20:56
Post #124

Løytnant
Clan: HV016
Clan role: 2nd Boss

BF2: Grasli
BF BC2: Grasli
BattleField 3: Grasli

QUOTE (BearH'Hiz0ne @ 2 Aug 2011, 15:09) *
Var vel heller hitreg og ikke dmg som gav en såpass høy TTK i BF2, samt at deviation og recoil spilte en større rolle. Håper det tweakes litt på både dmg og recoil.

Klanspillere klarer alltids å tilpasse seg, de viktigste for klanspill foruten “game-mechanics“ er vel noen console-muligheter mtp servere og et verktøy for både spectator og battlerecorder.

Når skal folk forstå at damage ikke er problemet, siden damage er så og si akkurat som i BF2?
BF3 = rundt 4 skudd for å drepe.. akkurat samme som i BF2, mm? wink.png

Problemet er recoil og deviation, hvor førstnevnte allerede er bekreftet endret (mere recoil for alle våpen) ("more initial kick").

Siden det er firemodes som single-shot osv så bør damage være så høy som den er, BF2/BF2142 standard; 3-5 (max) skudd for å drepe. For liten TTK = mere recoil / eller deviation.. wink.png grin.png

Annet feedback;
- Hand Grenades for svake (for liten max splash radius og for liten kill radius)
- Hand Grenades for svake i kastinga, ser jo bare helt tåpelig ut..
- C4 for svake (tenker for liten max splash radius, wounding radius)
- AK-74M kunne trenge en liten buff, enten damage eller ROF (helst ROF siden den skyter så urealistisk sakte!)
- Mere ammo for UGLs, 3 er for lite og minner om BC2/CoD. BF2 hadde 5, BC1 for konsoll hadde 8.. Og siden man har 5 AT og C4 i BF3 burde man ihvertfall klare 5-8 små UGLs..

wink.png grin.png

This post has been edited by Grasli: 10 Aug 2011, 21:07

--------------------

--> taken from old EA UK Forum <--
Good ol' times;

+Quote Post
ReWrite
post 11 Aug 2011, 13:17
Post #125

Menig
Clan: Velocity
BF2: ReWrite
BattleField 3: ReWrite

Helt enig! Endrer de recoil og deviation så skal jeg være fornøyd jeg grin.png

--------------------
Member of Real-Life, Playing some Cod4 and BF2 :)
Ex-leader of Velocity-Gaming in BF2 and Cod4
Ex-member of Viscera Multigaming - BF2
Ex-member of belief-gaming - BF2
Ex-member of teh golden cocks - BF2
Ex-member of Catch-Gamer - BF2

+Quote Post
TineMelk
post 11 Aug 2011, 18:33
Post #126

Kaptein
Clan: LettMelk

Og muligheten til å bruke crosshair på avstand hadde vært kos, noe à la Bf2 ahappy.png

--------------------

+Quote Post

7 Pages V  « < 5 6 7
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd September 2018 - 17:58
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.