Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Møte mellom medlemmer og ledergruppen på TS3, Meeting between leadergroup and members on TS3
Kpd(Nor)
post 28 May 2011, 23:15
Post #41

Game Admin
Group: BF3 Admin
BF2: Kpd(Nor)
BF BC2: Kpd-Nor

Vi skulle ha ett møte tidlig i Mars, Men på grunn av fra fall og meg selv ikke kunne møte ble det utsatt. Men kan bekrefte det Cri sier om ikke alt for lenge så skal vi få ha ett møte.

Siden vi ikke klarte å få det i mars ønsker jeg å vente til eksamens tiden er forbi så kjøre ett. Men jeg vil komme tilbake med mer info

--------------------
Go to the top of the page

+Quote Post
gummirev
post 20 May 2013, 14:08
Post #42

Løytnant
Group: Members
Clan: Soldiers of Resurrection
Clan role: Superfragger

BF BC2: Gummirev

Mhmm, bumper denne tråden jeg happy.png
Kanskje på tide med et nytt møte? happy.png

--------------------

+Quote Post
Hellandsjo
post 20 May 2013, 21:41
Post #43

Personnel Department
Group: Personnel Department
BF2: Hellandsjo
BF BC2: Hellandsjo
BattleField 3: Hella

Vanskelig å vite om behovet er der, men vi må vurdere dette. Alltid meningsfylt å høre hva som rører seg. Regner med at det kan melde seg behov nærmere relase av BF4 også. Tenkte du på noe spesielt Gummirev?

--------------------

DISCLAIMER: If you find a posting or message from me
offensive, inappropriate, or disruptive, please ignore it.
If you don't know how to ignore a posting, complain to
me and I will be only too happy to demonstrate... ;-)

+Quote Post
gummirev
post 20 May 2013, 22:20
Post #44

Løytnant

nvm

--------------------

+Quote Post
Bogge
post 20 May 2013, 23:10
Post #45

Veteran Admin
Group: Veteran Admin
BF2: Bogge67

Jeg er helt enig med Gummirev sin tanke om å skape litt aktivitet og få i gang litt informasjonsflyt med et slikt møte, samtidig som jeg tror det ville blitt et møte med svært få vanlige medlemmer. Et slikt møte idag ville nok desverre stort sett bestått av medlemmer med et verv, hvor målgruppen ville uteblitt, og da blir det fånyttes og waste of time...

Kanskje det kunne vært en ide å få på plass en solid brukergruppe først, for så å invitere de til møte?

--------------------
"All that is necessery for evil to succeed is for good men to do nothing." Edmund Burke

+Quote Post
BearH
post 21 May 2013, 10:55
Post #46

Major
Clan: .:SoR
Clan role: CL3

BF2: BearH.HisOne
BF BC2: BearH.HisOne

QUOTE (Bogge @ 21 May 2013, 00:10) *
Kanskje det kunne vært en ide å få på plass en solid brukergruppe først, for så å invitere de til møte?

Eller kanskje vi skulle finne ut hvordan man kan få på plass en solid brukergruppe? Eller man kan informere om at det vil vi ikke, til release av BF4?

--------------------

Fly gutta som er på Oman er en del dårligere enn de på Dalian syns jeg da, etter 451 timer public på Oman. :ninja: Derfor jeg henviste Dalian pilotene som Leet Pilots. ;)

+Quote Post
Hellandsjo
post 21 May 2013, 11:11
Post #47

Personnel Department
Group: Personnel Department
BF2: Hellandsjo
BF BC2: Hellandsjo
BattleField 3: Hella

QUOTE (BearH'Hiz0ne @ 21 May 2013, 11:55) *
Eller kanskje vi skulle finne ut hvordan man kan få på plass en solid brukergruppe?

Er nøkkelen til utvikling, min mening.

--------------------

DISCLAIMER: If you find a posting or message from me
offensive, inappropriate, or disruptive, please ignore it.
If you don't know how to ignore a posting, complain to
me and I will be only too happy to demonstrate... ;-)

+Quote Post
Chillestad
post 21 May 2013, 13:04
Post #48

TeamSpeak 3 Moderator
Group: TeamSpeak 3 Moderator

En ide er jo kanskje og få spredd budskapet om et møte angående fremtiden i en ukes tid fremover (på sosiale medier, klan forumerer, bf.no? etc etc), istede for at vi blir en 10 stk som sitter der uten mål og mening. Så får ihvertfall ledelsen tid til å diskutere møte og forberede oss brukerene om hva som vil bli tatt opp.
Dette er jo selvsagt bare et eksempel, om man trenger 1 uke eller 1 mnd må være opp til ledelsen! Kanskje lage en poll der folk kan gi sin stemme om de vil dukke opp på møte eller ikke?

Tror ihvertfall det er på høytid at battle.no kommer på banen igjen etter og hvert i dvale etter comebacket som var gledelig for mange happy.png

Et veldig bra insh av Gummi!

--------------------

+Quote Post
Bogge
post 21 May 2013, 22:52
Post #49

Veteran Admin
Group: Veteran Admin
BF2: Bogge67

QUOTE (BearH'Hiz0ne @ 21 May 2013, 11:55) *
Eller kanskje vi skulle finne ut hvordan man kan få på plass en solid brukergruppe?

Dette er jo det grunnleggende, og vel noe alle bidragsytere på Battle.no alltid har jobbet med? Dere vil vel ha et godt produkt dere kan tilby, som kan lokke til seg en størst mulig brukergruppe innenfor gitte rammer fra ledelsen?

--------------------
"All that is necessery for evil to succeed is for good men to do nothing." Edmund Burke

+Quote Post
gummirev
post 21 May 2013, 23:11
Post #50

Løytnant

QUOTE (Bogge @ 21 May 2013, 23:52) *
Dette er jo det grunnleggende, og vel noe alle bidragsytere på Battle.no alltid har jobbet med? Dere vil vel ha et godt produkt dere kan tilby, som kan lokke til seg en størst mulig brukergruppe innenfor gitte rammer fra ledelsen?

Høres fornuftig ut happy.png

--------------------

+Quote Post
BearH
post 22 May 2013, 06:53
Post #51

Major
Clan: .:SoR
Clan role: CL3

BF2: BearH.HisOne
BF BC2: BearH.HisOne

QUOTE (Bogge @ 21 May 2013, 23:52) *
Dette er jo det grunnleggende, og vel noe alle bidragsytere på Battle.no alltid har jobbet med?

Det håper jeg da inderlig.
Dere vil vel ha et godt produkt dere kan tilby, som kan lokke til seg en størst mulig brukergruppe innenfor gitte rammer fra ledelsen?

Det er klart vi vil, og hadde man kunnet ha en åpen diskusjon om dette så er jeg sikker på at man raskt kunne ha fått en stabil brukergruppe allerede nå mens BF3 enda spilles. Det virker ikke som at det er målsetningen for øyeblikket, så da er vi der vi er idag mener jeg.

Det er få som vet rammebetingelsene og det er enda færre som vet målsetningen og tidsperspektivet her, derfor finnes det mange postensielle bidragsytere som allerede har gått lei.

--------------------

Fly gutta som er på Oman er en del dårligere enn de på Dalian syns jeg da, etter 451 timer public på Oman. :ninja: Derfor jeg henviste Dalian pilotene som Leet Pilots. ;)

+Quote Post
Kpd(Nor)
post 23 May 2013, 23:36
Post #52

Game Admin
Group: BF3 Admin
BF2: Kpd(Nor)
BF BC2: Kpd-Nor

Synes ikke det er noe dum ide å få til ett møte.
Samt som det nevnes spre budskapet videre slik at mange kommer. Da vil jo ledelsen også få en bedre indikasjon på interessen av/fra medlemmene.
Som igjen kan faktisk skape en murstein for Battle.no. altså veien videre og veien fram til BF4. og ikke minst etter.

Kunne jo ha vært en tanke at uka før møtet , ble det lagt fram en saksliste. Slik alle kunne se gjennom. Komme med innspill og slikt. Slik at møte også blir noe strukturert.
Det brae er jo at vi medlemmer også få ett innspill/innsyn i hvordan ledelsen tenker veien videre.
Tror mange medlemmer inkl. meg selv lurer egentlig på hva som skjer med Battle.no. hadde vært fint med noe tilbakemeldinger.

En tanke kan jo også å få "alle" klanledere å delta. slik at de vet hva som bor i Battle.no. og ikke minst informere hva Battle.no kan tilby.

--------------------

+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th June 2018 - 09:26
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.