Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topic
> Battlefield 4 med 240 000 variasjoner per våpen
SirLeite
post 8 Sep 2013, 17:06
Post #1

Head of Klagemuren
Group: Klagemur Moderatorer
BF2: SirLeite
BF BC2: SirLeite
BattleField 3: SirLeite

QUOTE (PressFire.no)
«Battlefield 4»-skaperne, svenske DICE, har slått på stortromma når det kommer til det kommende våpenarsenalet, avslører de via «Battlefield»-bloggen.

De lover å ha mer enn tredoblet antallet modifikasjoner man får tilgang til, og i tillegg får man flere steder å bruke dem.

Dette resulterer i at spillerne skal få boltre seg i 240 000 våpenvariasjoner - per våpen.

Kameleon-våpen

Disse variasjonene er ikke bare unyttig pynt i forskjellige fargeskalaer heller.

DICE lover at spillerne skal få tilgang til detaljerte statistikker som viser deg akkurat hvordan de valgte modifikasjonene hjelper deg - som det å øke treffsikkerheten eller våpenets stabilitet, noe du kan se eksempler på i videoen i bunnen av artikkelen.

En av de mulige modifikasjonene er en hendig kameleon-inspirert kamuflasjefarge til våpenet som bytter fargeskala alt ettersom hvilket område du kravler i gjennom.

Du slipper altså å stikke ut med gressgrønt våpen i et blåttgrått byterreng.

I tillegg får skarpskytterne litt ekstra hjelp på traven med avanserte muligheter til å låse og kalibrere kikkertsiktet for mer presise skudd.

Vil skape «oomph»-følelsen

Gamle våpenfavoritter blir også å se i spillet, men blir balansert til å passe «Battlefield 4:

- Vi har alltid strevet etter beste mulige våpenbalanse og flertallige tilpassingsmuligheter over årene, og nå kan du forvente noe enda dypere, skriver DICE i bloggen.

- Etter å ha hørt på fansen har vi jobbet med alt fra å perfeksjonere «oomph»-følelsene i våpnene, til det å reintrodusere noen gamle favoritter til «Battlefield 4» - som alle har fått en komplett ombalansering.

Noen som vil ha mer unlocks til våpene? Kan bli bra dette her. "Forme" våpene som man akkurat det passer for sitt bruk wink.png

Kilde: PressFire

--------------------

Go to the top of the page

+Quote Post
Jetsc
post 10 Sep 2013, 12:47
Post #2

Kaptein
Group: Members

Etter min mening, kunne de ha fjernet alt som går under "unlocks". Å se amerikanere løpe rundt med ak47, lyddemper og laser får meg til å sukke dypt. Et par "standard våpen" på hvert lag hadde vært perfekt! happy.png Men det er vel helt ut, jeg må nesten bare finne meg i unlocks tongue.gif

--------------------

R.I.P Haxzr.

(Look, I didn't put an end bracket, we're stuck in a never-ending vortex of words!

+Quote Post
SirLeite
post 10 Sep 2013, 15:27
Post #3

Head of Klagemuren
Group: Klagemur Moderatorer
BF2: SirLeite
BF BC2: SirLeite
BattleField 3: SirLeite

Synes det blir litt for mye kamo på den jeg da. Men man må nå nesten teste spiller før man ser nødvendigheten der

--------------------

+Quote Post
longling
post 19 Oct 2013, 15:52
Post #4

Menig
Group: Members

Trenger faktisk bare et våpen, bare det er dødelig

--------------------
Never look down on anyone, unless you are helping them up.

+Quote Post
Chillestad
post 19 Oct 2013, 20:29
Post #5

TeamSpeak 3 Moderator
Group: TeamSpeak 3 Moderator

QUOTE (Jetsc @ 10 Sep 2013, 13:47) *
Etter min mening, kunne de ha fjernet alt som går under "unlocks". Å se amerikanere løpe rundt med ak47, lyddemper og laser får meg til å sukke dypt. Et par "standard våpen" på hvert lag hadde vært perfekt! happy.png Men det er vel helt ut, jeg må nesten bare finne meg i unlocks tongue.gif

Flere som savner BF2 ja happy.png

--------------------

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th October 2018 - 21:33
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.