Welcome Guest ( Log In | Register )

71 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Premier League, Diskuter her!
Tamx
post 16 Aug 2010, 12:30
Post #41

Kvartermester
Group: Banned
Clan: Virtual Gaming
Clan role: <3

QUOTE (ChristofferA @ 16 Aug 2010, 00:39) *
United
Gjør riktig og forsterker stallen der det trengs!
Endte med det beste kjøpet i PL, Hernandez! får han fast plass på laget blir han toppscorer i PL

Haha, United har hentet tre spillere. Bebé, en unggutt som ingen United-supportere hadde hørt om for en måned siden, men nå har han plutselig potensiale til å bli like god som Cristiano Ronaldo. Hernández, toppscorer? Haha, oppskrytt kid. Smalling burde få mye spilletid på bekostning av Ferdinand, som hadde en elendig sesong i fjor og som ikke blir bedre med tiden. Uniteds beste signering.

--------------------

#virtual-gaming.org @quakenet

Dusjliners: Andy, Blower, Joachim, Nefne & Tamx
Go to the top of the page

+Quote Post
ChristofferA
post 16 Aug 2010, 14:54
Post #42

Løytnant
Group: Members
BF2: ArmedSlyFox

QUOTE (newhome @ 16 Aug 2010, 09:59) *
Jepp, ifølge han skulle utd knuse alle i fjor... men det ble ikke sånn;)
Her er fasiten;)

1. Liverpool
2. Chelsea
3. City
4. Arsenal
5. Totteham
6. utd

Lykke til med sesongen alle sammen.
Måtte utd brenne i helv..... wink.png

Liverpool - YNWA

Hahaha... newhome's resultat tipps!
Vi husker jo alle hvor nøyaktige de var forrige sesong...

Det var vel noe av det samme du tippa i fjor...
Liverpool som nr 1, latterlig nok, og United som nummer 6.
Hahaha

--------------------
-fjernet av admin-
"På bakgrunn av linken i din signatur som fører brukeren til en nettsiden som ikke lar seg lukke på vanlig måte blir din konto bannet i 5 dager"

+Quote Post
ChristofferA
post 16 Aug 2010, 14:56
Post #43

Løytnant

QUOTE (newhome @ 16 Aug 2010, 09:59) *
Jepp, ifølge han skulle utd knuse alle i fjor... men det ble ikke sånn;)

Og i følge deg skulle Liverpool vinne og United havne sånn midt på tabellen...
Hmm hvem bommer mest?

--------------------
-fjernet av admin-
"På bakgrunn av linken i din signatur som fører brukeren til en nettsiden som ikke lar seg lukke på vanlig måte blir din konto bannet i 5 dager"

+Quote Post
Kimazinho
post 16 Aug 2010, 15:00
Post #44

Kvartermester

* تحركات أفقية بالأسواق العربية وجني أرباح بالسعودية
* جاكرتا تحتجز أبوبكر باعشير حتى ديسمبر
* أبطال أفريقيا: علامة كاملة للكناري وفوز أول للإسماعيلي
* اليمن: سباق لإنقاذ "صنعاء القديمة" من غزو الحداثة
: يحوّل جهاز الآي بود إلى آي فون
* واشنطن: عالمة "القاعدة" الباكستانية تنتظر الحكم الاثنين
* ماذا قدم تويتر من جديد مؤخرا؟
* العراق: مقتل جندي أمريكي بهجوم في بعقوبة
* إيران: مصنع جديد لتخصيب اليورانيوم بأوائل 2011
* صحف العالم: 4 جامعات إسرائيلية من أفضل 150 جامعة بالعالم
* مضيفة جوية تشارك بمعركة بالوسائد على ارتفاع 20 الف قدم

+Quote Post
ChristofferA
post 16 Aug 2010, 22:33
Post #45

Løytnant

Vi leker oss gjennom serieåpningen!

Banes beste er uten tvil Scholes!
Han strør om baller og skaper trygghet og er hovedgrunnen til at vi ender med 70 % i ballinnhav!
Klasse!

Rooney, trenger fortsatt litt tid, men vi vet at han har det og når det løsner for han braker det løs!

Jeg kan vedde penger på at United vil ligger over Liverpool helt til serien er over! og det etter sesongens første runde!
"gapet" vil mest sansynlig øke etter neste serierunde, da pool møter shitty borte!

--------------------
-fjernet av admin-

+Quote Post
newhome
post 17 Aug 2010, 01:06
Post #46

Løytnant
Clan: Valhall - The God of clans
Clan role: Leader

BF2: Newhome

QUOTE (ChristofferA @ 16 Aug 2010, 23:33) *
Vi leker oss gjennom serieåpningen!

Banes beste er uten tvil Scholes!
Han strør om baller og skaper trygghet og er hovedgrunnen til at vi ender med 70 % i ballinnhav!
Klasse!

Rooney, trenger fortsatt litt tid, men vi vet at han har det og når det løsner for han braker det løs!

Jeg kan vedde penger på at United vil ligger over Liverpool helt til serien er over! og det etter sesongens første runde!
"gapet" vil mest sansynlig øke etter neste serierunde, da pool møter shitty borte!

Jøss... blir uansett tap-tap sitiuasjon for deg med seier for et av lagene. Viser bare at vinneren mener alvor. Vinner Liverpool så er det kjempebra, ikke så værst å klare uavgjort mot sesongens beste lag fra manchester heller... men vi får se hvordan kampen blir... blir seff skuffet hvis vi taper... men kampen skal spilles først... og etter den så har vi møtt 2 av de 5 tittel-utfordrene;)

btw: 3-0 er ikke så værst mot årets vinner av Premiership, Newcastle;) tongue.gif

Tror ikke Rooney kopierer fjorårs sesongen der han pøset inn mål. Han ligger 3 mål etter Drogba allerede. Vet at du kommer med noe om Torres, han er forsatt litt skadet - har spilt kun i 15 minutter. Rooney har allerede spilt 55 minutter mer eller noe sånt...

This post has been edited by newhome: 17 Aug 2010, 01:10

+Quote Post
ChristofferA
post 17 Aug 2010, 01:33
Post #47

Løytnant

QUOTE (newhome @ 17 Aug 2010, 02:06) *
Jøss... blir uansett tap-tap sitiuasjon for deg med seier for et av lagene. Viser bare at vinneren mener alvor. Vinner Liverpool så er det kjempebra, ikke så værst å klare uavgjort mot sesongens beste lag fra manchester heller... men vi får se hvordan kampen blir... blir seff skuffet hvis vi taper... men kampen skal spilles først... og etter den så har vi møtt 2 av de 5 tittel-utfordrene;)

btw: 3-0 er ikke så værst mot årets vinner av Premiership, Newcastle;) tongue.gif

Tror ikke Rooney kopierer fjorårs sesongen der han pøset inn mål. Han ligger 3 mål etter Drogba allerede. Vet at du kommer med noe om Torres, han er forsatt litt skadet - har spilt kun i 15 minutter. Rooney har allerede spilt 55 minutter mer eller noe sånt...

Neh, tap tap er det ikke, jeg vil se begge lag tape, men city blir ikke en trussel i toppen i år så jeg bryr meg ikke så mye om dem vinner den kampen. Men jeg håper jo mest at liverpool taper...

Resultatet mot newcastle var ikke så viktig, det som var viktig var at vi spilte bra... og det gjorde vi, vi hadde kontroll over hele kampen, og det var mye bra spill!

Når Rooney først kommer i gang, kommer han til å pøse inn mål, håper bare han kommer i gang snarest!

--------------------
-fjernet av admin-

+Quote Post
terjeferje
post 17 Aug 2010, 07:45
Post #48

Kaptein
Clan: .:SoR|
BF2: ManUre_cheaters
BF BC2: bf:bc2

scholes skulle hatt rødt kort tidlig i kampen (ref. tidligere diskusjon ang. hvem som er englands dårligste takler), han fikk enorme rom på midtbanen til å strø pasningene, hadde også pasninger som gikk helt feil. han hadde en god match, men med så masse rom rundt seg så kan jo nesten hvem som helst være god. kampens øyeblikk; da Carroll kjørte over Vidic i en duell, og stakkaren lå langflat etterpå.

Anyway, vanskelig å si hvor gode united er i år utifra denne kampen. synes det var noe typisk pre-season-tendenser der småpasningene til tider ikke helt satt for begge lag.

--------------------

+Quote Post
Ldd1
post 17 Aug 2010, 07:50
Post #49

Løytnant

Jeg har stor tro på at City vinner i år, de har allerede forsterket troppen noe sinnsykt, og det er fremdeles god tid igjen til å hente enda flere. Minner om at det eneste som stoppet et fantastisk Real Madrid i fjor var et enda mer fantastisk Barca. Tipper det kommer til å stå mellom Manchester City og Man.Utd i år, med chelsea som en mulig konkurent. Fra og med i år er jeg ganske overbevist om at det er cCity som er best i byn..

--------------------
"Hope tout Manchester fanatik Etazini ap mouri nan SIDA"

+Quote Post
newhome
post 17 Aug 2010, 09:09
Post #50

Løytnant

QUOTE (Lddn @ 17 Aug 2010, 08:50) *
Jeg har stor tro på at City vinner i år, de har allerede forsterket troppen noe sinnsykt, og det er fremdeles god tid igjen til å hente enda flere. Minner om at det eneste som stoppet et fantastisk Real Madrid i fjor var et enda mer fantastisk Barca. Tipper det kommer til å stå mellom Manchester City og Man.Utd i år, med chelsea som en mulig konkurent. Fra og med i år er jeg ganske overbevist om at det er cCity som er best i byn..

Er enig at City kommer til å bli best i byen iallefall, utd kommer til å bli hektet av etter hvert som kampene blir spilt. Rooney kommer til å faile iforhold til i fjor.
For Liverpools del kan det bare gå oppover, ny manager, nye spillere og ikke minst nye eiere snart på plass - lukter gull det;)

+Quote Post
Ldd1
post 17 Aug 2010, 09:53
Post #51

Løytnant

TRor nok at liverpool har noe på gang, men tror nok det er litt for tidlig i år. Kanskje i løp av 3 år, alt etter hvilke eiere man ender opp med, og hvilke spillere som blir kjøpt

--------------------
"Hope tout Manchester fanatik Etazini ap mouri nan SIDA"

+Quote Post
terjeferje
post 17 Aug 2010, 11:57
Post #52

Kaptein
Clan: .:SoR|
BF2: ManUre_cheaters
BF BC2: bf:bc2

Roy Hodgson har vel vist opp igjennom tiden at han bygger lag for kortsiktig suksess (ref. spillerkjøp av den eldre garde), ikke et lag for fremtiden.

med de spillerene liverpool har i dag så ville det overraske meg stort om de kjemper om topp 2 utover i sesongen, dog har jeg blitt overrasket før.

--------------------

+Quote Post
ChristofferA
post 17 Aug 2010, 13:56
Post #53

Løytnant

QUOTE (newhome @ 17 Aug 2010, 10:09) *
Er enig at City kommer til å bli best i byen iallefall, utd kommer til å bli hektet av etter hvert som kampene blir spilt. Rooney kommer til å faile iforhold til i fjor.
For Liverpools del kan det bare gå oppover, ny manager, nye spillere og ikke minst nye eiere snart på plass - lukter gull det;)

haha satan...
Fint det kommer fra din munn, for da vil det motsatte skje...
Liverpool vil fortsette å være et "nesten-lag", nei vent, dere er ikke et nesten-lag en gang... ren søppel og avskum!

--------------------
-fjernet av admin-

+Quote Post
OlsTer
post 17 Aug 2010, 14:05
Post #54

Brigader

For min del kan man stenge denne tråden. Denne tråden er allerede ødelagt av visse idioter som er 2 år i hodet! Hadde ett håp om at det skulle bli en ordentlig diskusjon rundt PL. Men så feil kunne man altså ta... wallbash.gif

--------------------

+Quote Post
AndreasV8
post 17 Aug 2010, 15:29
Post #55

Kaptein
Clan role: TheFragZor

BF2: NorwegianAndy
BF BC2: AnDy666

er veldig morsomt å se hvor forskjellig nordmenn og engelskmenn tenker.
rett fra å se på bbc/sky daglig til folk her som ikke har peiling xD

+Quote Post
newhome
post 17 Aug 2010, 21:55
Post #56

Løytnant

QUOTE (ChristofferA @ 17 Aug 2010, 14:56) *
haha satan...
Fint det kommer fra din munn, for da vil det motsatte skje...
Liverpool vil fortsette å være et "nesten-lag", nei vent, dere er ikke et nesten-lag en gang... ren søppel og avskum!

vi er bare det beste engelske laget ute i europa gjennom tidene. Samt at vi deler antall seriemesterskap med dere i england da.
Hvem sa søppel? rofl;)

+Quote Post
ChristofferA
post 18 Aug 2010, 00:05
Post #57

Løytnant

QUOTE (newhome @ 17 Aug 2010, 22:55) *
vi er bare det beste engelske laget ute i europa gjennom tidene. Samt at vi deler antall seriemesterskap med dere i england da.
Hvem sa søppel? rofl;)

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg diskuterer fotball som foregår i nuet.
Du kan sikkert starte din egen tråd for diskusjon av fotball som hendte for over 30 år siden...
Og jeg lover å ikke kommentere i den tråden!

--------------------
-fjernet av admin-

+Quote Post
ChristofferA
post 18 Aug 2010, 00:07
Post #58

Løytnant

QUOTE (AndreasV8 @ 17 Aug 2010, 16:29) *
er veldig morsomt å se hvor forskjellig nordmenn og engelskmenn tenker.
rett fra å se på bbc/sky daglig til folk her som ikke har peiling xD

Kan du peke spesifikt på noen innlegg som strider med sannheten og som fortjener "ikke-peiling" stempel!!??

--------------------
-fjernet av admin-

+Quote Post
duppsko123
post 18 Aug 2010, 00:30
Post #59

Løytnant
Clan: =IRF=
Clan role: fluffer

BF2: duppsko123
BF BC2: duppsko123

Synes bare din kommentar om at Liverpool er søppel og avskum stride langt fra sannheten. Greit at du ikke like laget, men du er på tynn is der. Har ingenting med peiling på fotball eller ikke, det er kun idiotisk kommentar. Som OlsTer nevnte var dette en tråd der en kunne DISKUTERE PL, ikke drive med latterlig skitkasting. Ganske utrolig allerede etter 1 fåkkings runde hmm.png

--------------------

+Quote Post
OlsTer
post 18 Aug 2010, 01:07
Post #60

Brigader

QUOTE (duppsko123 @ 18 Aug 2010, 01:30) *
Synes bare din kommentar om at Liverpool er søppel og avskum stride langt fra sannheten. Greit at du ikke like laget, men du er på tynn is der. Har ingenting med peiling på fotball eller ikke, det er kun idiotisk kommentar. Som OlsTer nevnte var dette en tråd der en kunne DISKUTERE PL, ikke drive med latterlig skitkasting. Ganske utrolig allerede etter 1 fåkkings runde hmm.png

Når det gjelder denne personen så er jeg ikke overrasket... Så derfor kommer jeg ikke til å diskutere noe PL mer i denne tråden! Orker ikke å høre på: Jeg har større tiss enn deg, faren min er sterkere enn faren din, jeg er penere enn deg, osv osv..

This post has been edited by OlsTer: 18 Aug 2010, 01:08

--------------------

+Quote Post

71 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th July 2017 - 02:46
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.