Welcome Guest ( Log In | Register )

71 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Premier League, Diskuter her!
aleksanders
post 9 Aug 2010, 21:17
Post #1

Kaptein
Group: Members
Clan: |DiaR|
Clan role: Public wh0re

BF2: aleksanders / aLx
BF BC2: Pepsi-Max

Her diskuteres alt om PL happy.png

Hva er ditt lag?

Mitt er Man Utd happy.png

This post has been edited by aleksanders: 9 Aug 2010, 21:19

--------------------
Go to the top of the page

+Quote Post
duppsko123
post 9 Aug 2010, 21:23
Post #2

Løytnant
Clan: =IRF=
Clan role: fluffer

BF2: duppsko123
BF BC2: duppsko123

Håpe Leeds kjæm sæ opp til PL snart:)

Bestillte fotball på altibox i dag, så nu e det bare å benke sæ forran tvn til helga;)

--------------------

+Quote Post
PnzR
post 9 Aug 2010, 21:42
Post #3

Major
BF2: El Pànzer

Its only one United! diablo.gif

--------------------
En United-supporter: Når jeg trodde Giggsy ikke kunne bli mer legende så trår han til å legger til et stk deilig kvinnfolk på cven. Moralistene kan bare skyve i seg en bolle, fyren pulte et deilig stykke kjøtt, ferdig med det. Både kjerringa og ungene kommer til å tilgi fyren fordi han Er Ryan fuckings Giggs. Mannen kan ha orgie med Harry Redknapp og Avram Grant uten å gå ned i min bok.

+Quote Post
newhome
post 9 Aug 2010, 22:41
Post #4

Løytnant
Clan: Valhall - The God of clans
Clan role: Leader

BF2: Newhome

QUOTE (1918 @ 9 Aug 2010, 22:42) *
Its only one United! diablo.gif

Yeah, Leeds United;)

Liverpool FC happy.png

+Quote Post
terjeferje
post 9 Aug 2010, 22:47
Post #5

Kaptein
Clan: .:SoR|
BF2: ManUre_cheaters
BF BC2: bf:bc2

ouff, fotball wallbash.gif

--------------------

+Quote Post
plumbo
post 10 Aug 2010, 07:53
Post #6

Menig
Clan: |=IRF=|
BF2: |=IRF=|plumbo
BF BC2: =IRF=plumbo

Its only one United

Respect

--------------------

+Quote Post
Ldd1
post 10 Aug 2010, 07:56
Post #7

Løytnant

Å si at det bare finnes et United er egentlig ganske så selvsentrert tbh, vet det er vanlig, men likevel.

--------------------
"Hope tout Manchester fanatik Etazini ap mouri nan SIDA"

+Quote Post
terjeferje
post 10 Aug 2010, 11:21
Post #8

Kaptein

veldig skuffende "silly season" til nå. regner med at det blåses litt liv i markedet om City henter Milner fra villa, slik at villa han hente søppelet Jenas, og gjerne bentley og keane også. så kan Young gå motsatt vei.

anyway.. city har som forventet komt sterkt ut, arsenal har vel forsterket angrepet noe kontra i fjor. united er jo blitt enda et år eldre + degosen, så får se hvordan det slår ut gjennom sesongen. liverpool forsterket med cole, regner med han hever laget, men om argentineren forsvinner og maxwell fremdeles ikkje innfrir tror jeg det kan bli nok en tung sesong for de.

spurs er tilsvarende som i fjor, og kommer bra ut ifra det mtp. 25-mannsregelen som trer i kraft i år. håper dos santos endelig slår til i engelsk fotball. spurs' svake punkt av det jeg har sett av pre-season er sentral-forsvar. kan ikke regne med at king/woodgate spiller så mye, og bassong/kaboul/huddlestone/corluka har alle forsøkt seg som stoppere med blandet hell. uten 1-2 forsterkninger frykter jeg en nedtur i år. spurs har en bra og bred stall, men mangler krumtappen for å kunne etablere seg i toppen/europa.

--------------------

+Quote Post
NeTer
post 10 Aug 2010, 12:52
Post #9

Menig

QUOTE (plumbo @ 10 Aug 2010, 08:53) *
Its only one United

Respect

United airlines? alien.png

--------------------

+Quote Post
terjeferje
post 10 Aug 2010, 13:18
Post #10

Kaptein

det litt interessante er at det ikke er noen stor tilhengarskare av man utd supportere i byen manchester..

--------------------

+Quote Post
V1rus9r
post 10 Aug 2010, 13:50
Post #11

Menig
Clan: eSTatic.Gaming
Clan role: Clan - Leader

BF2: Virus+Co2=?
BF BC2: Virus+Co2=? , Hore

Arsenal ofc <3 diablo.gif

This post has been edited by V1rus9r: 10 Aug 2010, 13:51

--------------------

Peace is our profession, killing is just a hobby.
www.comflug.org
'Our voyages are very educational... We learn about the natives before we slaughter them.'

+Quote Post
Kimazinho
post 10 Aug 2010, 14:00
Post #12

Kvartermester

Blackpool vinner PL ?? vava.gif mellow.png unknw.gif blink.gif

+Quote Post
AndreasV8
post 10 Aug 2010, 14:16
Post #13

Kaptein
Clan role: TheFragZor

BF2: NorwegianAndy
BF BC2: AnDy666

STOKE<3

+Quote Post
Sh0ck
post 10 Aug 2010, 16:36
Post #14

Kvartermester
Clan: Team Norway CB 2013 BF3
Clan role: member

Man Utd! happy.png

+Quote Post
V1rus9r
post 10 Aug 2010, 17:30
Post #15

Menig
Clan: eSTatic.Gaming
Clan role: Clan - Leader

BF2: Virus+Co2=?
BF BC2: Virus+Co2=? , Hore

QUOTE (RRshadow @ 10 Aug 2010, 17:36) *
Man Utd! happy.png

Man Ut ja! grin.png

--------------------

Peace is our profession, killing is just a hobby.
www.comflug.org
'Our voyages are very educational... We learn about the natives before we slaughter them.'

+Quote Post
PnzR
post 10 Aug 2010, 17:34
Post #16

Major

og da begynner denne tråden allerede å bli ødelagt før den knapt har startet...

"its only one United" er noe Manchester United-fans har som ett av flere ordtak.

De fleste klubber har egne ordtak som hever dem selv over alle andre. Sånn blir det.

This post has been edited by 1918: 10 Aug 2010, 17:37

--------------------
En United-supporter: Når jeg trodde Giggsy ikke kunne bli mer legende så trår han til å legger til et stk deilig kvinnfolk på cven. Moralistene kan bare skyve i seg en bolle, fyren pulte et deilig stykke kjøtt, ferdig med det. Både kjerringa og ungene kommer til å tilgi fyren fordi han Er Ryan fuckings Giggs. Mannen kan ha orgie med Harry Redknapp og Avram Grant uten å gå ned i min bok.

+Quote Post
NeTer
post 10 Aug 2010, 19:03
Post #17

Menig

QUOTE (1918 @ 10 Aug 2010, 18:34) *
og da begynner denne tråden allerede å bli ødelagt før den knapt har startet...

"its only one United" er noe Manchester United-fans har som ett av flere ordtak.

De fleste klubber har egne ordtak som hever dem selv over alle andre. Sånn blir det.

Hva ødelegger tråden med å bruke ordtaka til klubben man heier på tør jeg spørre?

--------------------

+Quote Post
OlsTer
post 10 Aug 2010, 22:19
Post #18

Brigader

At Mascherano blir solgt ser jeg ikke på som noe nedtur for Liverpool sin del... Poulsen er mest sannsynelig den som kommer til å erstatte han, selv om jeg personlig vil ha Banega fra Valencia. Dessuten tror jeg Lucas vil komme mer til sin rett uten Mascherano på banen.

--------------------

+Quote Post
PnzR
post 11 Aug 2010, 15:26
Post #19

Major

QUOTE (NeTer @ 10 Aug 2010, 20:03) *
Hva ødelegger tråden med å bruke ordtaka til klubben man heier på tør jeg spørre?

Har jeg sagt noe på det?

Jeg sier det jo selv?!

Kommentarer snakker jeg om.. f.eks; "United airlines?" som du selv sa... på i ett svar på " Its only one United"...
meget fotballrelatert må jeg si...

This post has been edited by 1918: 11 Aug 2010, 15:29

--------------------

+Quote Post
OlsTer
post 11 Aug 2010, 17:56
Post #20

Brigader

Espen Solbakken (Bror til mindre kjente Ståle Solbakken) har en egen blogg på VG Nett og han har kommet med sin tabelltips foran årets sesong:

1. Manchester United. Året vi tror Sir Alex og United passerer Liverpools 18 seriemesterskap. Som de fleste andre er Rooney langt bedre for klubblaget enn England. Skaderammet bak i fjor, men endte bare ett poeng bak. Svært viktig at Vidic ble. Kjøpet av Hernandez før VM en genistrek. Veteranene Scholes, Giggs og Neville avslutter karrierene med gull.

2. Chelsea. Innleder sesongen med et keeperproblem da Cech er skadet. Stallen er aldrende og virker litt statisk i nøkkelposisjoner. Råtne i pre-season. Er nesten like avhengig av Drogba og Lampard som Liverpool er av Torres/Gerrard. Klok og rutinert manager kan holde Ferguson på avstand - svært marginalt, men denne gangen vinner skotten tvekampen.

3. Liverpool. Får et minicomeback i toppen denne sesongen etter en sommer med mye positivitet. Venter fremdeles på eierskiftet som rapporteres å være nær. Det kan generere flere storkjøp, men eventuelle nysigneringer kan aldri overgå viktigheten av at Gerrard, Torres og Reina har forpliktet seg. Ny vår for Joe Cole?

4. Manchester City. Har igjen kjøpt stort – og mer er trolig i vente. Men trenger de Yaya Toure på defensiv midtbane til 250 mill? Og blir Silva en hit til 230 mill? Og kommer Milner? Kan få trøbbel med å innfri forventningene som går gjennom taket for hvert kjøp. 4. plass og Champions League er minimum. Og det går akkurat?

5. Arsenal. Har Premier Leagues svakeste keeperduo i Almunia og Fabianski, og det vil koste mange poeng igjen. Holder fremdeles Fabregas unna Barcas hender, men kan få en tyngre start enn ønskelig med ham og van Persie såvidt tilbake og en bråte med skader. Fortsatt ungt og underholdende på Emirates, men ingen ligapokal i år heller.

6. Everton. For Englands skyld er det synd Moyes er skotte. Ellers ville han utvilsom ha blitt tilbudt landslagsjobben allerede. En klubb som får resultater på grunn av kontinuitet på trenersiden. Sleit med skader i fjor, men var likevel bare to poeng bak Liverpool. Rodwell og Cahill er klasse på midten, likeens Yobo, Heitinga, Jagielka og Baines bak.

7. Tottenham. Det vil være typisk Tottenham å floppe sesongen etter at man endelig kom topp-4. Manager Harry Redknapp har ennå ikke fått sitt store spisskjøp denne sommeren, og Champions League kan få (for) mye fokus på White Hart Lane. Har en bred stall og tipset kan virke negativt for mange, men magefølelsen tilsier nedtur.

8. Aston Villa. Masse uro med O’Neills exit. Starter ofte sesongene godt med første-ellevere intakt, men tåler liten slitasje og stagnerer gjerne mot slutten. Ingen spillere av betydning inn, og overgangsryktene rundt Young og Milner kan skape uro. Carew gjerne skadet 10-15 seriekamper hvert år. Svakest stall av utfordrerne til CL-plass.

Resten av lagene kan dere lese her: http://fotballbloggen.vgb.no/

--------------------

+Quote Post

71 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th November 2017 - 23:20
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.