Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed TopicStart new topic
> Introduser deg selv.
HLSolbjorg
post 31 Jul 2008, 13:39
Post #41

Kaptein
Group: Members
Clan: Nordic United Force
Clan role: #Member @ BF2142

BF2: HLSolbjorgN0r

Heter Håkon, dere kjenner meg sikkert som;
HLSolbjorg, HLS, HLSolbjorgN0r, CasSi.no, NoViZ etc. blum.gif

Er 14 år, og starter i 9.

Bor i Nittedal utenfor Oslo, og har spilt FPS spill siden, tja, lenge siden blum.gif xD

Begynte med bf2 SP, (pappa pirated it wallbash.gif) kjøpte spillet i Bergen, og tok det med hjem :S (aner ikke hvorfor akkurat der)

Har spilt siden 2006, og joina klan i BF2142 i 2007.
Har spilt i samma klan fram til den ble lagt ned, og joina da en ny klan. biggrin.gif

Thats it.

--------------------

Problem is not vista. Problem is a nut behind keyboard.
Go to the top of the page

+Quote Post
Helligbanan
post 31 Jul 2008, 15:04
Post #42

Kaptein

Hei happy.png
Heter Jørgen, blir 14 år i september og bor i Oslo.
Jeg vokste opp med Red Alert 2 og CS 1.6.
På fritiden går jeg på skolen, henger med venner, spiller fotball og håndball og spiller PC.
Jeg liker biler, rock, fotball og våpen (:
Mine favorittband er Guns N' Roses og Queens Of The Stone Age.

Thanx.

--------------------

+Quote Post
Knuti91
post 1 Aug 2008, 23:35
Post #43

Menig
Clan: Heroes of Egersund +HoE+
BF2: Knuti_91

Hei hei

Heter Knut Thorbjørn og er 17 år. Bur i Sauda, ligger ca. 2.30 time med hurtigbåt fra Stavanger. Går på Sauda vgs og starter mitt andre år på almenn. I fritiden spiller jeg fotball (Sauda IL) og står på slalom ski i Svandalen. Mitt Battlefield 2 eventyr startet 11/10/2006. Tok navnet Knuti_91 for Knuti e kallenavnet mitt blant venner. Ble medlem av +HoE+ (Heroes of Egersund) i starten av desember 2006, og har siden vært et trofast medlem av klanen.

+Quote Post
CookieY
post 2 Aug 2008, 13:03
Post #44

Kaptein
BF2: cookiey^dude

Heisann.

Jeg heter Lars Martin er 14 aar og bor paa en oy som hete Karmoy den ligger i Karmoy kommune og i Rogaland Fylke.
Er en liten gamer som begynte for 5 aar siden med MOH : AA som SP og fant ut etter et halv aar at jeg kunne spille Online.
Jeg Driver med konkuranse Skyting og trives med skyter for Karmoy Skytterlag som bestaar av kjekke folk , driver ogsaa med noe som heter Freeride en sykkel sport. Gaar paa AAkra Ungdomskole trives godt der. Jeg kommer fra en Familie der Vi er 2 Voksne Mamma Og Pappa en soster Kaia og en Hund Som heter Oscar . Det var alt jeg kom paa og si nu editer senere vist jeg komme paa noe.

Spoiler: Meg litt stort bilde (click to show/hide)

--------------------
TG10 @ Seat 10 Row 19
TG09 @ Seat 5 Row 43

+Quote Post
GUDMUNDUR
post 5 Aug 2008, 01:38
Post #45

Fenrik
Clan: Diar
Clan role: noobtube

BF2: ELKIE

ja da har det gått så langt at eg og skriver:P eg heter da jonas og er 14 år og bor på radøy utenfor bergen(ca 30 min fra mongstad bor eg)
spillhisorien min er fra 9 år tilbake da eg fikk playstation inkluder crash bandicot thumbsup.gif spillet som eg enda elsker og har gode minner fra blum.gif

kjøpte bf2 i mai 06 tror g og er med i Perpetual gaming som er en god klan med hyggelige og artige folk i:P har vell godt over 10 fake nicks men bruker mest joddi99(orginal) vanilla_bear.the1<33 Perpetual.paddlegirl og perpetual.vanilla<33 elllers har eg mangen venner som spiller bf blant annet bestekompisen min erlendval95 og broren hans [TKH] karlmval som eg camper hos omtrent hele tide, noe som gjør at eg kjenner godt til tkh, som er en super klan som eg er fanboy av, selvom eg altid vil vere i perpetual thumbsup.gif hobbyer er damer,mjusikk,fotball,gaming,tv osv

ellers har eg ps2 ps1 og har planer om nintendo wii ettersom elskovs spillet mitt mariocart er på den konsålen rolleyes.gif eller liker eeg mest trance og rock av mjusikk

skal skaffe bilde av meg, men ettersom eg ikke er på dataen min har eg ingen men det kommer whistle.png sier vi

--------------------

Super lag-reg inet<3

+Quote Post
Larsffs
post 6 Aug 2008, 18:07
Post #46

Fenrik

Tar å slenger inn litt spam her.

Jeg heter da Lars-Jacob "Lars-JA, Virtual.lars" Angelsen, er 22 år gammel. Er født i Bodø, men vokste opp på ei lita bygd 1 timers kjøretur fra Bodø. Nå bor og jobber jeg i ett høll som heter Glomfjord, der jobber jeg i en bedrift som heter REC ScanWafer.

Min fps karriere begynte med BF2 etter at jeg hadde skaffa meg en ny PC og en kompis av meg halvveis tvinga meg til å kjøpe det.

Jeg hora public i en stund før jeg joina kompisen min i en klan som hete [NVW], noen måneder etter jeg joina ble det noe tull i styret så vi var 10 medlemmer som slutta og danna Rebels of Norway. Der spilte jeg i vel nesten 1 år, før jeg og noen folk laga Renegade Squad. Oppholdet i rS.| ble kort etter at ett medlem ble tatt for wallhack, da søkte jeg meg inn i =VIP=. Der ble jeg medlem av Alpha-laget. Jeg spilte en del kamper der før jeg fikk nok av Karkand og BF2, så jeg begynte å spille CoD4.

Etter ett kort opphold som try i K9 og noen CoD4 kamper starta jeg, Elvis, XellioX og xcitu Virtual Gaming.

Der er jeg idag Klanleder sammen med Elvis.

Spoiler: Lars (click to show/hide)

--------------------
Grammar is important. Capitalization is the difference between helping your Uncle Jack off a horse & helping your uncle jack off a horse.

+Quote Post
Chillestad
post 16 Aug 2008, 01:19
Post #47

TeamSpeak 3 Moderator
Group: TeamSpeak 3 Moderator

Hei mitt navn er Joakim kjent i venne gjengen som "master killer" "tha pwner" l2fist"
Liker: mammas taco/pizza/spaggeti! Musikk, erik og kriss only, gå langt i skogen og sette meg ned på en stamme fra et eike tre føle naturens energi og nyte livet med et mellom surt eple fra vår fantastike epletre:) orker skrive alt her

Liker ikke: pøbler, regn, ikke ha battlefield2 og flappy, når jeg krangler med noen, få vondt inne i meg selv vis jeg tror/vet jeg har gjort noe dumt=/
Orker ikke skrive alt her

Spilt battlefield2 i noen mnd, tar 100% seriøst for jeg gjør ikke noe annet, drømmen min er når jeg blir 18 og få være admin på en/flere servere får og holde orden og ro

Send meg et brev da vell vis det noe
MiHi^^,

--------------------

+Quote Post
Norgespiloten
post 16 Aug 2008, 06:31
Post #48

Kvartermester
Clan: |DiaR|
Clan role: Helipilot, eryxrocker

BF2: Norgespiloten

Hei, hei! Jeg heter Bjørn og kommer i fra telemark. Er 35år og jobber som maskinoperatør..

Spiller en del bf2 når jeg har en ledig stund, mine nick er norgespiloten, captein@rnesen, flyfilla+++.
Liker meg best i heli og med en god gunner, spiller fortiden i =IRF= klanen som stadig øker med greie og flinke folk.

Mine interesser er jakt, fiske og friluftsliv +++ masse øl og fine damer!!!!

+Quote Post
MariusJT
post 24 Aug 2008, 15:10
Post #49

Menig
BF2: Matjo95

Hei!

Mitt navn er Marius, jeg bor på Lura (Rett utenfor Sandnes) og er 13 år...

Jeg ble hekta på Battlefield (Eller andre FPS spill) da fikk prøve BF 1942 hos onkelen min da jeg var 9/10 elns, men jeg hadde verken PC eller lov til å spille sånne spill, så det utgikk en stund..
.... Julen 2006 fikk jeg en bærbar Acer PC og BF2142, da begynte jeg å spille aktivt.

Nå spiller jeg mest BF2...

Ellers driver jeg med diverse radiostyrte leketøy (I hobby klassen seff harhar.gif )

--------------------
Asus V Barebone, Intel Core 2 Duo CPU E4600 @ 2.40GHz (x2), 4094MB RAM, 500GB HDD, Gainward NVIDIA 8600 GT 256MB Golden Edition, Realtek HD Audio, Logitech G15 v2, Logitech G9, Windows Vista Premium x64.

+Quote Post
InZeL
post 29 Aug 2008, 16:37
Post #50

Kvartermester
BF2: Inf4ntry_M4n1aC
BattleField 3: InZeL

Heter Scott og kommer fra Oslo. 14 år og går 9ende klasse nå..Noe jeg finner veldig kjedelig og helst vil gå ut i fulltidsjobb med en feeeet lønn rolleyes.gif

Driver forøvrig med data, Hvor meste tiden går til C# og spilling .. evt. andre språk innenfor webutvikkling. Driver med lite sport , Men liker å løfte 10 kilos vekter mens jeg leser på dataskjermen og jogge.. i blandt.

Liker FpS spill og har spilt Bf2 siden det ble gitt ut.. Men dette har slakket ned i det siste, Grunnet skole.. og andre hobbier.

Ellers er det ikke mye å skrive om meg, Jeg er en kødd som holder meg lite saklig og pirker på alt. happy.png

Legger heller ikke ut noe bilde av meg selv, For da må vel hele hardisken til serveren formateres.. Og det vil vi vel ikke ? x)

This post has been edited by InZeL: 29 Aug 2008, 16:39

--------------------
All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing.

+Quote Post
Arath
post 1 Sep 2008, 00:57
Post #51

Fenrik
BF2: Arath.inc

Jeg heter Morten, er 19 år og kommer fra kløfta (lite sted litt nord for oslo (25 min kjøretur)). Jeg er ferdig med vidergående skole, og for øyblikket skal jeg bare ta opp en matte eksamen til jul, også blir det et matte kurs (2MX) etter jul. Høsten 09 så skal jeg gå på Informatikk (bachelor) på uio. Bortsett fra å hjelpe til hjemme og være noe sammen med venner så er jeg veldig glad i musikk (metal, vel og merke).

Det går også en god del i spill, for øyblikket så er det BF2, WoW (Sylvanas) og Mass Effect (Adept ftw!). Jeg savner Neverwinter Nights (spilte det i 4 år), ting gikk till blokksberg noen år siden, admins på den servern jeg spilte på nerfa alt, så ingen ting var morsomt lenger, deretter stakk alle folka.
Spoiler: Her er et bilde, eneste jeg fant atm. blum.gif (click to show/hide)

+Quote Post
SilverDiablo
post 2 Sep 2008, 22:33
Post #52

Løytnant
Clan: NOR
BF2: SilverDiablo

Bedre seint enn aldri. kjøpte battlefield i slutten av 2005 etter jeg så en bf turnering på tv rundt kl midnatt.
Heter Martin og er blir 16 den 29 november. Jeg er den eldste tiende klassingen på skolen på 1.60m pardon.gif
Folk på skolen sier jeg bruker en dyppere stemme på skolen en jeg gjør hjemme, de som tror det er bare føcka i hodet og kan ikke akseptere at folk er annerledes + stemmeskifte. wallbash.gif

Jeg liker metalcore, hip-hop, classic-rock og hardstyle dj.gif band.gif . Liker FPS og MMORPG spill men har vært litt hekta på Oblivion i den siste uka ahappy.png . Liker og se på anime og anbefaler å leke syk istedenfor å skulke de to midterste skole timene. man får liksom litt dårlig følelse etter skolen selvom det var digg å skulke timen for første gang.

Jeg stjeler fra emoenes hårstill men ikke fargen tongue.png . jeg er ikke en gjennomsnitss elev eller person men jeg er helt custom og prøver å ikke havne så mye i trøbbel angel.gif

jeg driver ikke med noe spess på fritia, eksempel "nei, jeg kan ikke. jeg skal på trenning etter skolen sad.png" det er ikke meg blum.gif . spilling, venner og sykling driver jeg med

This post has been edited by SilverDiablo: 2 Sep 2008, 22:36

+Quote Post
hoeberl1985
post 7 Sep 2008, 02:22
Post #53

Fersking
Group: New members
BF2: hoeberl1985

hei hei!
Alexander (hoeberl1985) her! 23 år fra mosjøen,byen midt i norge. jobber på et bakeri her i byen!
interesser er: jakt,fiske eller friluftsliv generelt!
er ganske så ny her,har vært å spilla litt bf2,men holder ut ca 10sek før jeg er dau wallbash.gif
men er vel bare å spille så bli man nok bedre:-))

+Quote Post
ballerina
post 22 Sep 2008, 16:54
Post #54

Fersking
Group: New members
Clan: *NEX*
BF2: PerZerN

Halla Fokens happy.png
Er da en gutt på 14 år og heter Per.Kommer fra et lite sted som heter brumunddal.For de som ikke har peiling på hvor det er så er det et kvarter unna hamar happy.png
På fritida så er jeg med venner,en fest eller 2 eller så skrur jeg på en en hvit ford granada med krokan flekker i lakken blum.gif
Spiller en del bf2 og.. Er kjent som : ...ballerina...(nor) eller PerZerN biggrin.gif
Ser også etter klan for tida btw happy.png

Snx

+Quote Post
Nordicsoldier66
post 22 Sep 2008, 22:48
Post #55

Fenrik
BF2: Nordicsoldier66

Er vel på tide jeg henger meg med og skriver også happy.png

Jeg heter Kurt Håkon, men dere kjenner meg kanskje som:
Nordicsoldier66, NordicZz eller Nordicsoldier5

Jeg fyller 15 år 5. november som ikke er så lenge, så jeg går altså i 10'ende :/
Bor nå i Hammerfest i Finnmark hvis du lurer blum.gif

Jeg startet vel med fps i starten av 2007, men begynte ikke og spille for real før i slutten av 2007...

Er vel ikke så mye mer og fortelle happy.png

Msn: kurtiss_93@hotmail.com
Xfire: Nordicsoldier66

Mvh: Nordicsoldier66

This post has been edited by Nordicsoldier66: 13 Oct 2008, 18:23

--------------------
Nordicsoldier66 = Teh Battlefield 2 Xtr3m H4x0r

"He has a spoon, but it hurts like hell!"

So what if Jesus turned water into wine... I turned a whole student loan into beer once. Your move Jesus.

+Quote Post
DARMYH
post 21 Oct 2008, 17:37
Post #56

Menig
BF2: D-ARMYH

heihei, jeg heter Henrik å er 14 år, jeg spiller BF2 å det har jeg gjort i ca 1 år, jeg er løyntnant å jeg like å fly jet å spesielt helikopter. ingame navnet mitt er =NOR= D-ARMYH å hvis du ser meg er jeg sansynelig i lutfa happy.png Jeg er fra et sted som heter Frogner, i nerheten av Skedsmokorset og litt utenfor Oslo. Jeg spiller fotball å jeg spiller midtstopper. Jeg spiller som sagt PC, jeg er megaintresert i film, jeg liker mest gamle filmer å mine favorittskuespillere er:

Kiefer Sutherland, Nicolas Cage, Bruce Willis, Mel Gibson, Sylvester Stallone, Clint Eastwood.
mine 10 yndlingsfilmer er:

1) Saving Private Ryan - Tom Hanks
2) The Rock - Nicolas Cage, Ed Harris og Sean Connery
3) Gladiatoren - Russell Crowe
4) Platoon - Charlie Sheen
5) Dødelig Våpen filmene - Mel Gibson og Danny Glover
6) Die Hard filmene - Bruce Willis
7) The Good the Bad and the Ugly - Clint Eastwood
dirol.gif Braveheart - Mel Gibson
9) Ransom - Mel Gibson
10) Sjakalen - Bruce Willis

Jeg kunne ha nevnt mange titals flere filmer men da hadde jeg ikke fåt plass.
som dere kansje ser jeg jeg veldig interesert i film å jeg liker best action og krig happy.png

Jeg ser også på to TV serier, 24 og Prison Break, jeg syntes 24 er hakke bedre en Prison Break, Jack Bauer
er min stoooore favoritt av alle figurer innen filmverdenen. mange jeg kjenner syntes 24 er jevlig dårlig men
gir jeg langt faen i! hvis noan av dere følger meg på 24 eller Prison Break eller liker film/noen av mine favoritter, si ifra happy.png

Dette er meg som baby for 13,5 år siden, lol
Attached File(s)
Attached File  ugly_baby.jpg ( 26.98K ) Number of downloads: 70

+Quote Post
Sokki
post 3 Nov 2008, 22:48
Post #57

Kvartermester
BF2: Sokki

Sorry å bumpe tråden,men føler jeg vil presentere meg selv =)

Jeg er da Åsmund på 20 år fra Fredrikstad (PLANKEBYEN).
Bor på Gressvik med mor og far og min kjæreste happy.png

Har spilt aktivt for [Viking] og .:SoR| i min tid =)

Spiller nå på hobby basis,men prøver så godt jeg kan å følge med etter mitt opphold på en god god stund,grunnet problemer innad i familien++

Bygger pc på fritiden samt spiller Tuba happy.png

+Quote Post
Chillestad
post 8 Dec 2008, 02:37
Post #58

TeamSpeak 3 Moderator
Group: TeamSpeak 3 Moderator

Hei ja! Jeg heter Tore Edvalsen! Bor i Drammen (trøen gata 5c) og er 16 år!..Er opptatt med jenta mi Trine på 12 flotte år happy.png
Jobber som security vakt i svømmehallen, assistent!

Begynte og spille spillet "spank the frank", der du slår en gutt på rompa som heter frank,
Spiller aktiv sims for klanen "make" happy.png

--------------------

+Quote Post
Gorres321
post 23 Dec 2008, 00:46
Post #59

Banned
Group: Banned
Clan: SCHWEDENBASE,Reason
BF2: Reason.Gorres

Halla ! mitt navn er da knut forreløkken, jeg er halvt spansk ! bor i sandefjord, jeg har jo da akkurat pasert hele 17år!
Jobber som fisker, de dagene jeg ikke er på skolen.

Mitt første spill var Rome total war ! men så gikk jeg lei av det og fikk takk i internett noe som noen vil si er negativt eller positivt ;p, og da startet jeg med wow og satt og spilte det i 3-4år, også bestemte jeg meg for og starte med BF2 og etter det har jeg tafset litt BF2,Cod4,CS etc

Spoiler: Bilde (click to show/hide)

faen skjønner ikke spoiler greiene :o

This post has been edited by Gorres123: 17 Jun 2009, 03:40
Reason for edit: Lagt bilde i spoiler

--------------------

SKA VI GÅ HJEM Å TESTE HITBOXEN DIN?

Battlefield.no er et bra forum, tror battle.no burde lære litt derifra!

+Quote Post
Nozzieh
post 6 Apr 2009, 18:14
Post #60

Fenrik
Clan: |DiaR|
Clan role: Getting killed

BF2: Nozzieh

Etter å ha kritisert og kranglet med diverse medlemmer her på battle, er det vel på sin plass å belyse de mørklagte opplysningene om meg.

Jeg er 16 år, kommer fra Tromsø og går på studiespesialiserende (allmenn) 1.-året. Jeg studerer spansk og t-matte (teoretisk matte) ved siden av standardfagene der, så om noen snakker godt spansk, kunne jeg godt tenkt meg en dialog på spansk med vedkommende for praktisering av språket. Mine svake fag er vel for tiden

Som de fleste kanskje allerede har merket, er jeg en stor fan av diskusjoner. Jeg står ved mitt selv om jeg selv innser at jeg har tatt feil. Det er vel kanskje en heller negativ side med meg.
På fritiden går det i venner, PC, trening og 'løypa'. Jeg brenner for dans (hip hop/street & breakdance) og har selv utøvet sporten(?) siden Mai i fjor. Jeg er selvlært; ser mye på de beste dansegruppene og danserene der. JabbaWockeeZ er et crew jeg kan anbefale alle å ta en titt på. Utrolig kreative og fantastisk stil, samt god synkronisering. Bortsett fra det, går det mye i slalom (twintip!) i 'løypa'. Å sette fart ned fjellet i 60 km/t er en uvurderlig følelse og er nok noe jeg kommer til å holde på med hver vinter framover. Jeg er også en eks-fotballspiller; lagmoralen på laget vårt og egentlig nivået på spillinga ble i lengden alt for dårlig, så jeg slutta med det, noe jeg ikke har angret på ett sekund.

Det var kort og gerit om meg. Var det noe mer, bare spør.

--------------------

+Quote Post

6 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th September 2017 - 00:37
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.