Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Closed TopicStart new topic
> Introduser deg selv.
CoNker
post 29 Jul 2008, 14:19
Post #21

Fenrik
Group: Members
Clan: GoNuts
BF2: GoNuts|Conker

Jess, da var det min tur! Jeg heter Tarjei er 18 år og kommer fra Skien!
Jeg er og har alltid vært en såkalt Nintendo fanboy, så under hele min oppvekst gikk det i Nes, gameboy, n64 osv..de gode gamle!
Som tretten fjorten åring, begynte jeg å reise på LAN! Jeg hadde jo ikke egen pc. Så jeg fikk låne en av en kamerat, da gikk det i det meste egentlig. Selv ble jeg mest fasinert av bf 1942!
Så sto jeg til konfirmasjon og hadde endelig råd til min første pc! Jeg spillte bf1942 i rundt en måned! Så kom battlefield 2 ut på markedet, jeg var en av de som sto utenfor butikken da de åpnet den 23 juni!
Jeg hadde heller ikke internett med det første...så det gikk utallige timer offline mot botter! Når jeg endelig fikk kommet meg til et LAN så fikk jeg prøvd med online, noe som gikk veldig dårlig skal jeg være ærlig.
Når oktober kom, fikk jeg ADSL! Noe som gjorde at jeg endelig kunne teste meg ordentelig mot de "store" gutta online.
Timene gikk og jeg begynte å bli bedre!
Etter rundt et halvt år fikk jeg den "gode" idèn om å starte egen klan! Noe som viste seg å ikke være så lurt! For det gikk veldig dårlig, vet ikke om dere har hørt om den )HoD( hette den! Det skal også sies at jeg aldri spillte noen klankamp med de!
Ikke lenge etter starte noen venner av meg GoNuts! Jeg var så heldig og bli den første medlemmen!
Vi spillte utallige klankamper og pcw'er! Vi hadde det veldig gøy, savner den tiden enda!
Etter GoNuts sin andre UN sesong, var det avklart at GoNuts skulle legges ned! En utrolig trist beskjed! Vi vant vår klasse, så vi gikk av med stil! hehe ;P
Jeg fortsatte med bf2 og var innom klanene =|bse|=og ctrl!
Etter en god stund inaktik! Kom det etterlengtede spillet Cod4!
Jeg kjøpte det på release og spillte det mange timer! Det gikk vel rundt et par måneder med pub.
Så bestemte vi oss for å starte GoNuts igjen i cod4! Det gjorde vi og spiller enda! Så bare si ifra hvis noen vil ha en kamp! Er alt for lite Norske klaner å spille mot!

Men eller så spiller jeg golf på grenland GK. Liker også å spille fotball og trene!
Jobber på Statoil, skien sentrum.
Jeg skal begynne på tredje året på Skien vgs Almenn til høsten.
Er også serveradmin på battlefield.no sine cod4 servere happy.png

Spoiler: bilde (click to show/hide)

--------------------

Go to the top of the page

+Quote Post
Jetsc
post 29 Jul 2008, 16:26
Post #22

Kaptein

Heter Ole, blir 16 den 11 aug. Bor i Egersund. [en time med bil sør for Stavanger]

Mitt første FPS spill husker jeg ikke navnet på. På dataen jeg brukte hadde vi ikke engang Windows, og jeg tror jeg kan huske at det var rundt 500mb harddisk. Det var ikke noe "desktop". Det var kun en blå skjerm, med en liste over programmene. mellow.png
Så jeg har nesten spillt data siden jeg lærte å gå. Det har gått mange timer i aoe1, 2 og 3. Jeg spiller alle slags spill ikke bare fps. Det er nok hovedgrunnen til at jeg ikke er 'så alt for god'.. lol

Bilde av mitt første fps spill :
Spoiler: Husker/vet ikke navnet. (click to show/hide)

--------------------

R.I.P Haxzr.

(Look, I didn't put an end bracket, we're stuck in a never-ending vortex of words!

+Quote Post
sv3rre
post 29 Jul 2008, 16:39
Post #23

Fenrik
Clan: [DASS]
BF2: fakenicks_2k

QUOTE (JetScanner @ 29 Jul 2008, 17:26) *
Heter Ole, blir 16 den 11 aug. Bor i Egersund. [en time med bil sør for Stavanger]

Mitt første FPS spill husker jeg ikke navnet på. På dataen jeg brukte hadde vi ikke engang Windows, og jeg tror jeg kan huske at det var rundt 500mb harddisk. Det var ikke noe "desktop". Det var kun en blå skjerm, med en liste over programmene. mellow.png
Så jeg har nesten spillt data siden jeg lærte å gå. Det har gått mange timer i aoe1, 2 og 3. Jeg spiller alle slags spill ikke bare fps. Det er nok hovedgrunnen til at jeg ikke er 'så alt for god'.. lol

Bilde av mitt første fps spill :
Spoiler: Husker/vet ikke navnet. (click to show/hide)

omg.

Veit ikke om det er rett men, Castle Wolfenstein 3D?

This post has been edited by sv3rre: 29 Jul 2008, 16:39

--------------------

Battle.no = serious fucking business

Intel i7 Core CPU 920 @ 2,80 GHZ
6GB DDR3
ATI HD4850
600 GB HDD
Vista 64

+Quote Post
Jetsc
post 29 Jul 2008, 17:15
Post #24

Kaptein

QUOTE (sv3rre @ 29 Jul 2008, 17:39) *
omg.

Veit ikke om det er rett men, Castle Wolfenstein 3D?

Hahaha, can godt stemme happy.png

--------------------

R.I.P Haxzr.

(Look, I didn't put an end bracket, we're stuck in a never-ending vortex of words!

+Quote Post
Fire
post 29 Jul 2008, 17:25
Post #25

Fenrik

Da er det min tur happy.png Heter alså Kim Sebastian og er fra Bergen. Jeg er 25 år jobber som bilmekaniker i min jobb. Spiller for tiden Bf2,Cod4,Css. Begynte mine glansdager da Battlefield 1942 var stort og har spilt alle Bf spillene etter det. er Har spilt for Diggers men var en veldig lang periode inaktiv grunnet ny jobb og flytting til ny leilighet.... Er for tiden klanløs så leter gjerne etter en tafseclan happy.png Ellers er jeg mye med venner,familie,damen,bil,reise,byn etc.....

Bildet kommer happy.png

This post has been edited by Fire: 29 Jul 2008, 17:25

--------------------

+Quote Post
RefLeX
post 29 Jul 2008, 17:54
Post #26

Kvartermester

For dere som ikke leste tråden min, Jeg heter Christian og jeg blir 17 den trettende november. Jeg bor i en liten bygd, kalt Breivikeidet som ligger ca 3 mil i luftlinje unna Tromsø, bare separert av store fjell blum.gif. Bor ca 1,5 mil unna spesical forces(thomas). Jeg tilbringer mye tid foran pcen, men spiller faktisk ikke så mye. Bruker å være masse på YouTube o.s.v.

Jeg bruker å henge med mine venner, men nå har det seg slik at alle mine beste venner bare er her av og til... Så det kan bli ganske kjedelig i blandt.

Det første spillet fikk jeg da jeg bare var 5-6 år. Det hette Rayman happy.png Det synes jeg fortsatt er en av de beste plattformspillene som er laget.

Spoiler: Rayman!! Behold! (click to show/hide)

Det første dataspillet jeg har spillt var Home Alone happy.png dritt artig! Spillte en del Monster Truck spill(husker ikke va de hette) på skolen.
Men jeg begynte først når jeg var kanskje 14 etter jeg hadde konfirmert meg. Da kjøpte jeg meg min første PC. Battlefield 2 var det første battlefield spillet jeg kjøpte.

Har for øvrig ingen bilder av meg selv, men kanskje senere legger jeg ett bilde til her spiteful.gif

This post has been edited by RefLeX: 29 Jul 2008, 17:57

--------------------

Takker Ghost for en flott signatur!
Klikk her!
Hjernen bak "introduser deg selv" tråden.

+Quote Post
sv3rre
post 29 Jul 2008, 19:29
Post #27

Fenrik
Clan: [DASS]
BF2: fakenicks_2k

QUOTE (JetScanner @ 29 Jul 2008, 18:15) *
Hahaha, can godt stemme happy.png

Syns jeg kjenner det igjen fra easter-egg spillet i "Return To Castle Wolfenstein" på xbox rolleyes.gif

--------------------

Battle.no = serious fucking business

Intel i7 Core CPU 920 @ 2,80 GHZ
6GB DDR3
ATI HD4850
600 GB HDD
Vista 64

+Quote Post
Bliv1n
post 29 Jul 2008, 20:00
Post #28

Løytnant
Clan: sinf
BF2: sinf.Bliv1n

Bliv1n. BF2 - Esports.no, SOAP, sinf.

19 år, brunt hår, liker øl, men også å hive hestesko på takheller samt gå turer i skog og mark for å finne meg selv. Ble fint vinket inn til siden av politiet en gang jeg kom kjørende i bilen, men ikke fordi jeg hadde gjort noe galt, ren kontroll. Ellers kan jeg si at jeg til tider foretrekker Pepsi Max fremfor Cola, fordi jeg ikke alltid er fan av å få sukkerbelegg på tennene.

--------------------

Spoiler: Clans (click to show/hide)

Esports.no is no more, but you can still visit our IRC channel for tafs;
#Esports.bf @ QNet

Retired from SOAP after Up-North season 10. IRC channel;
#soap4ever @ QNet

http://www.youtube.com/watch?v=m4yjOEtsRTE

+Quote Post
RandomCake
post 29 Jul 2008, 20:28
Post #29

Fenrik
Clan: Creadon
BF2: BourBon<3
BattleField 3: BourBon^_^

Hoi!

Heter André, er 17år og bor på Sunnmøre, rettere sagt Ulsteinvik. City Of Gold! Spiller fortiden Bf2 & Warsow etc. Mitt første "Aktive" spill var Wolfenstein ET, noe jeg aldri kommer til å glemme! Bruker mye tid på PC/IT, pga ser kanskje for meg en tid som IT Ingeniør eller fag brev som Elektriker, noe Ulstein/ nærmiljøet har et stort behov for. Elsker frilufts liv, når man faktisk har får tid! biggrin.gif Ellers tilbringer jeg tid med venner & familie. Typ kos!

TG09, I'll be there!

--------------------

+Quote Post
Jetsc
post 29 Jul 2008, 21:42
Post #30

Kaptein

QUOTE (Bliv1n @ 29 Jul 2008, 21:00) *
Ellers kan jeg si at jeg til tider foretrekker Pepsi Max fremfor Cola, fordi jeg ikke alltid er fan av å få sukkerbelegg på tennene.

Taaaaapeeeeer! blum.gif

Pepsi = dassvann.

--------------------

R.I.P Haxzr.

+Quote Post
nismo
post 29 Jul 2008, 21:46
Post #31

Kaptein
BF2: ismo2007

Hei

Jeg kaller meg selv for ismo.Er 12år og skal snart begynne i 7(gleder meg til ungdomskole) og er med venner og familie,og spiller mye.Har mangen store venner som er drit snill med meg,liker mye action og fps.Elsker militæret wub.gif.Mitt første fps spill var bf2 tror jeg ellers var det cs cz.Viste ikke hva klan var helt til jeg var bf2 spiller i 2007.Har vel en klan nå som går bra osv.

Takk for meg.

Har dessvere ikke bildet av meg sad.png

Edit: glemte mine alle viktigste hobby.Det er kampsport går på judo og trener med min bror med MMA.

This post has been edited by ismo: 30 Jul 2008, 18:25

+Quote Post
lasaron-jon
post 29 Jul 2008, 22:53
Post #32

Menig

Spoiler: Norslayer
(click to show/hide)
QUOTE (norslayer @ 29 Jul 2008, 13:07) *
Nice olster happy.png

Heter da Jarle er 29 år og ingame kjent eller mindre kjent som norslayer, clayho, Heeer_e_Jompa og maaange andre fakenicks hehe.

Ble introdusert fps spill med black hawk down gikk deretter over til joint operations derfra til bf2 som jeg har spillt siden høsten 2005 tror jeg.

Fant fort wake og har vel for det meste holdt meg der, J10 hore har jeg vært men har mer og mer gått over til f35 nå i det siste happy.png

Har vært i flere klaner men det har stort sett vært små innhopp og har funnet meg godt til rette i tafseklanen [TKH]
Utdannet kokk, jobber som baker. Driver også med fluekastekursing da jeg er ganske aktiv på det området + jakt selvfølgelig som en ekte Rørosing jeg er hehe.

Har hatt ett lengre opphold fra bf2 nå i det siste grunnet en crappy pc men ny er innkjøpt og fungerer utmerket happy.png
Bilde fra byggingen:

hehe.

Legger flere bilder i spoiler for de som er interissert i det:
Spoiler: Clicky (click to show/hide)

OmG! Den største Tafse-Tøsen på wake nokon sinne er SAME! Der mista eg all respekt blum.gif

This post has been edited by lasaron-jon: 29 Jul 2008, 22:53

+Quote Post
1337
post 30 Jul 2008, 11:35
Post #33

Kvartermester
BF2: Alkoholmisbruker

QUOTE (lasaron-jon @ 29 Jul 2008, 23:53) *
Spoiler: Norslayer
(click to show/hide)

OmG! Den største Tafse-Tøsen på wake nokon sinne er SAME! Der mista eg all respekt blum.gif

Da er respektstatusen som følger:
Norslayer: +1337
Lasaron-jon: -573

Ha en fortsatt fin dag.

--------------------
High five!

+Quote Post
Feskarkongen
post 30 Jul 2008, 11:57
Post #34

Løytnant

Haha veit ikke hvem du er 1337 men liker deg allerede, på tide med en introduksjon nå hehe.

This post has been edited by norslayer: 30 Jul 2008, 11:57

--------------------

+Quote Post
turb0man
post 30 Jul 2008, 14:32
Post #35

Menig
BF2: Turboman[NO]

Omg, halvparten av dere er jo ikke engang gammel nok til å kjøpe spillet shocked.png

EDIT: lang over halvparten faktisk whistle.png

This post has been edited by turb0man: 30 Jul 2008, 14:34

--------------------

+Quote Post
TurboFlowerBoy
post 30 Jul 2008, 14:39
Post #36

Kaptein
Clan: Flowerboys/<TB>
Clan role: CL/Rustfjerner

BF2: <TB>Flowerboy/Flower.Vofl

Og sistskrivende hadde ikke fått full pot i staving for den saks skyld heller..

^^

--------------------
Revive Flowerboys.
Flowerboys har startet opp igjen og skal hoste både server, hjemmeside og VT. Vi ordner dette før vi setter igang med praccing av CS1.6 først og fremst.

+Quote Post
1337
post 30 Jul 2008, 15:10
Post #37

Kvartermester
BF2: Alkoholmisbruker

QUOTE (norslayer @ 30 Jul 2008, 12:57) *
Haha veit ikke hvem du er 1337 men liker deg allerede, på tide med en introduksjon nå hehe.

He he, ingenting er som en real reply som svir litt. Er ikke kjempeinteressert til å dele alle mine personlige opplysninger her desverre, men kan si såpass mye at jeg heter Kristoffer og er 16 år. Jessheim er hometown og gitarspilling, soving, jobb, skole ved siden av litt data er det jeg bruker mye av tiden min på. Spiller for det meste på Wake der helikopter kan sies å være min spesialitet. Litt offtopic.gif, men må editere med at Alkoholmisbruker er mitt nye nickname, som jeg bruker det meste av spilletid på.

Sees i en heidundranes Wake-runde da! ahappy.png

--------------------
High five!

+Quote Post
sweet
post 30 Jul 2008, 16:30
Post #38

Kaptein

... og prefixen er 96% har jeg lagt merke til wink.gif

+Quote Post
nismo
post 30 Jul 2008, 18:27
Post #39

Kaptein
BF2: ismo2007

QUOTE (FooReXZ @ 30 Jul 2008, 17:30) *
... og prefixen er 96% har jeg lagt merke til wink.gif

haha den var bra blum.gif

+Quote Post
Sprayflaske
post 31 Jul 2008, 12:58
Post #40

Løytnant
Clan: iBattle
BF2: iBattle.Sprayflaske

Heter Håkon, er nesten 18... blum.gif og bor i Lørenskog, Norges styggeste rundkjøring elns x)
Begynner 2. året media etter ferien og tar ellers livet med ro. Sitter mye på pcen, hvor det går en del tid til surfing på nettet og film- og serietitting.

Begynte med pc-spill for... lenge siden. I begynnelsen gikk det mest i Rollercoaster Tycoon og Backpacker... En dag begynte broren min å spille Wow og jeg ble desverre bitt av basillen og. Spilte det i et års tid ca, før jeg ble introdusert for en helt annen sjanger: FPS
Jeg ble avvendt fra Wow og begynte å spille BF2. Etter det har det gått et par timer til spilling, mest Oman og Karkand wink.gif Det siste halvåret har jeg spilt CoD4, men BF2 blir fremdeles flittig brukt happy.png

Ellers spiller jeg veldig mye konsollspill (Playstation og Nintendo). Har vokst opp med Nintendo, og har hatt minst en versjon av hver konsoll ^^ Mener fremdeles at Super Mario- og Zeldaseriene er de beste spillene noensinne!

Som dere sikkert kan se er jeg hardbarka Chelsea-fan, som jeg har vært de siste 10 årene, og vil forbli de neste 100 happy.png True Blue!

This post has been edited by Sprayflaske: 31 Jul 2008, 13:01

--------------------

"I like Turtles"

+Quote Post

6 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th May 2017 - 17:02
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.