Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Battle|tour, Bra
Ldd1
post 3 Mar 2010, 03:58
Post #1

Løytnant
Group: Members

Syns å huske at noen nevne at det ville bli en battle|tour med en gang 1.5 kom.

Bra jobbet med battle|tour 09/10.

Dere sitter 4 stk i battle|event og det eneste dere presterer å hoste opp er 2-3 big wars. (satt 4stk der inntil nylig iallefall)

bra jobba...

ps håper det er lov å kritisere når man mener det er gjort en for slett jobb, hvis ikke beklager jeg og posten kan slettes...

This post has been edited by Antoninf: 3 Mar 2010, 04:01

--------------------
"Hope tout Manchester fanatik Etazini ap mouri nan SIDA"
Go to the top of the page

+Quote Post
OlsTer
post 3 Mar 2010, 06:22
Post #2

Brigader

Er lov å kritisere. Men slik måte du kritiserer på, minner meg om en bortskjemt unge som ikke får det han peker på. Du brukte altså ett halvt år på å komme med dette? Hvorfor ikke ta det opp den gangen 1.5 kom ut?

Det er bedre å rose noen for det de har utført, enn å hakke på dem for det de ikke har klart!

--------------------

+Quote Post
hannesboey
post 3 Mar 2010, 11:04
Post #3

Kvartermester
Clan: DiaR

Alla gånger Battle|Tour ställts in har det varit på grund av för få spelare. och så jag vet så är det bara en kille som är aktiv med battle|Tour och det är Addi.

+Quote Post
Termii
post 3 Mar 2010, 11:17
Post #4

Kaptein
Clan: XtraOld

OlsTer, du Olster...du er ett lite unikum av et mysterium. whistle.png

Si meg èn ting: Hvorfor har det seg slik at det er 32 klaner påmeldt til siste sesong Up North? Det er/var nemlig ikke mangel på klaner...
At det er EN mann på jobb er ingen måte å forsvare seg på. Hele Battle|events har "skylden" for manglende oppfølging av Battle|tour.

Hvis du tror du vet alt, er du dårlig informert.

This post has been edited by Termii: 3 Mar 2010, 11:25

--------------------
#bf2.no
#callofduty4.no
#xtraold

+Quote Post
Ldd1
post 3 Mar 2010, 12:30
Post #5

Løytnant

Og jeg jeg snakket med folk i battle|event om battle|tour når 1.5 kom ut, og de sa det var under planlegging...

Poenget mitt er at det hadde vært kult å slenge opp en battle|tour nå på tampen av bf2, jeg tror det hadde vært interesse for dette sånn før man tar til på bc2, men det må skje nå, ellers vil det være for sent.

Og med en gang bc2 kommer i gang burde man organisere en battle|tour der og, og da trenger man folk som tar initiativ og som får ting gjort...

This post has been edited by Antoninf: 3 Mar 2010, 12:35

--------------------
"Hope tout Manchester fanatik Etazini ap mouri nan SIDA"

+Quote Post
Anderspusa
post 3 Mar 2010, 18:08
Post #6

Kvartermester
Clan: |DiaR|
Clan role: INF-leader

BF2: Anderspusa
BF BC2: Anderspusa

QUOTE (hannesboey @ 3 Mar 2010, 11:04) *
Alla gånger Battle|Tour ställts in har det varit på grund av för få spelare. och så jag vet så är det bara en kille som är aktiv med battle|Tour och det är Addi.

+1

--------------------
Proud Member Of |DiaR|

+Quote Post
Smootherman
post 3 Mar 2010, 19:23
Post #7

Game Admin
Group: BF BC2 Admin
Clan: Boycott Gaming
BF2: {**|smootherman|**}
BF BC2: Smootherman

Dere burde være fornøyde med at faktisk noen gidder å holde på med battle|events wink.png

--------------------
Smootherman

03.11.09 - 18.03.10

+Quote Post
Addi
post 3 Mar 2010, 19:36
Post #8

Kaptein
Group: Banned

Eftersom det verkar som du sitter många önskemål & synpunkter, varför söker du inte in till Battle|events när du önskar så pass mycket. Jag tycker de låter som en briljant idé! happy.png

+Quote Post
OlsTer
post 3 Mar 2010, 19:57
Post #9

Brigader

QUOTE (Termii @ 3 Mar 2010, 11:17) *
OlsTer, du Olster...du er ett lite unikum av et mysterium. whistle.png

Si meg èn ting: Hvorfor har det seg slik at det er 32 klaner påmeldt til siste sesong Up North? Det er/var nemlig ikke mangel på klaner...
At det er EN mann på jobb er ingen måte å forsvare seg på. Hele Battle|events har "skylden" for manglende oppfølging av Battle|tour.

Hvis du tror du vet alt, er du dårlig informert.

Har jeg sagt noe annet? Sa at det ikke hjelper å komme med ett slikt innlegg som trådstarter begynner med. Hva har det med Up North å gjøre vet bare gudene og du...

Det er bedre å tie stille og bli mistenkt for å være en idiot, enn å åpne munnen og utelate enhver tvil.

--------------------

+Quote Post
PRETRYRyern
post 3 Mar 2010, 20:37
Post #10

Kaptein

Hva faen er det med alle disse ordtakene da?!?

En tosk finner alltid en større tosk som vil beundre ham.

+Quote Post
Chillestad
post 3 Mar 2010, 22:23
Post #11

TeamSpeak 3 Moderator
Group: TeamSpeak 3 Moderator

QUOTE (Smootherman @ 3 Mar 2010, 19:23) *
Dere burde være fornøyde med at faktisk noen gidder å holde på med battle|events wink.png

Hater når folk begynner med det snakket der..

"vær fornøyd med ditt vær fornøyd med datt"
"gjør det bedre selv da"
osv osv

Må være lov og komme med kritikk happy.png

--------------------

+Quote Post
aleksanders
post 3 Mar 2010, 22:36
Post #12

Kaptein
Clan: |DiaR|
Clan role: Public wh0re

BF2: aleksanders / aLx
BF BC2: Pepsi-Max

QUOTE (Jok3r @ 3 Mar 2010, 22:23) *
Hater når folk begynner med det snakket der..

"vær fornøyd med ditt vær fornøyd med datt"
"gjør det bedre selv da"
osv osv

Må være lov og komme med kritikk happy.png

tjah...
De som synes det er gjort slett jobb, kan jo bare gjøre det selv, sleng inn søknad! De trenger folk!
Jeg hater de/dere som "bare skal få" mens den ene andre gjør jobben. Hadde ikke de vært der hadde det ikke blitt noe som helst!

Får dere altså fanmæ ta i ett tak selv!

--------------------

+Quote Post
Termii
post 3 Mar 2010, 22:50
Post #13

Kaptein

QUOTE (OlsTer @ 3 Mar 2010, 19:57) *
Har jeg sagt noe annet? Sa at det ikke hjelper å komme med ett slikt innlegg som trådstarter begynner med. Hva har det med Up North å gjøre vet bare gudene og du...

Det er bedre å tie stille og bli mistenkt for å være en idiot, enn å åpne munnen og utelate enhver tvil.

Det er godt at du ser på meg som en gud. Det tar jeg som et kompliment! Og den quoten der har jeg hatt i min signatur i 6mnd her hos Battle.no til og med.

Og man trenger ikke være så veldig smart med å skjønne hva Up-North har med turneringsspill å gjøre. Jeg syntes det er veldig rart at Up North klarer å samle 32 klaner, men at Battle ikke skulle klare halvparten. Og har man i det hele tatt annonsert at man vil ha en cup? Alt jeg husker er at det var "under planlegging", noe mer har ikke kommet.

Det bør også være lov å komme med kritikk uten at de som sitter med ansvaret begynner å bitche tilbake. Det å ta til seg kritikk er endel av jobben, og takler man ikke det - så har man kanskje ikke noe der å gjøre?

Styr følelsene dine, ellers vil de styre deg.

This post has been edited by Termii: 3 Mar 2010, 22:50

--------------------
#bf2.no
#callofduty4.no
#xtraold

+Quote Post
OlsTer
post 3 Mar 2010, 22:59
Post #14

Brigader

Forskjell på konstruktiv kritikk og slik spy ut kritikk som jeg oppfatter første innlegg i denne tråden.

Og gratulerer med at du hadde det sitatet i 6 mnd. Stolt?

This post has been edited by OlsTer: 3 Mar 2010, 23:00

--------------------

+Quote Post
Termii
post 4 Mar 2010, 02:33
Post #15

Kaptein

Har jeg noen gang forsvart den første posten? Jeg har ikke engang nevnt den. Dine poeng forsvinner jo raskere enn lysets hastighet...
Og ja, jeg vet inderlig godt at det er forskjell på konstruktiv kritikk og den type kritikk som til vanlig er her på Battle.no!

Om jeg er stolt? Bør ikke du holde litt for god for sånne nedverdigende kommentarer? Ditt spørsmål er irrelevant iforhold til trådstarters tema, og vi følger vel reglene...eller hva Head of Forum? offtopic.gif
(PS: Ikke ett spørsmål)

This post has been edited by Termii: 4 Mar 2010, 02:33

--------------------
#bf2.no
#callofduty4.no
#xtraold

+Quote Post
OlsTer
post 4 Mar 2010, 02:57
Post #16

Brigader

Og når begynte du å bry deg om nedverdige kommentarer?! Noe mer du vil så for du ta det opp med meg direkte. Nok avsporing her nå.

This post has been edited by OlsTer: 4 Mar 2010, 02:58

--------------------

+Quote Post
Mindre
post 4 Mar 2010, 08:57
Post #17

Fenrik
Clan: Euro|Aim eSport
BF2: Sgt.Mindre
BF BC2: Mindre

QUOTE (Termii @ 3 Mar 2010, 22:50) *
Det bør også være lov å komme med kritikk uten at de som sitter med ansvaret begynner å bitche tilbake.

Lurer bare på hvor vi som har ansvaret har begynt å bitche tilbake?

--------------------

*Kjære søringer*: I dag på vei til skole kræsjet jeg med en pingvin:S
Veldig skummelt, Min lillesøster ble også angrepet av en isbjørn i dag, hun ligger på sykehuset og ser på de pene selene som bryter seg inn på sykehuset hele tiden.
Jada, her bor vi i igloer, og har vakter om dagen til å passe på alle reinene våre.
Grunnen til at vi er så sterke er at vi må måke snø hele tiden, og barten går ikke ann å fjerne siden batteriet i barbermaskinen fryser.

Jada, det er kaldt her i Nord...

Må stoppe, isbjørn forut!!

+Quote Post
Termii
post 4 Mar 2010, 10:21
Post #18

Kaptein

Du kan jo selv se hvordan en av Lederne svarer i denne posten?

Og gratulerer med at du hadde det sitatet i 6 mnd. Stolt?

Og når begynte du å bry deg om nedverdige kommentarer?!

Her er utdrag fra hva Battle.no`s Head of Forum presterer å skrive til sine medlemmer. Og han har, MindreNOR, et bredere ansvar enn bare sitt forum. Forum-biten er hans hovedoppgave, ja. Likevel sitter vedkommende indirekte med såpass stor makt at han også poster på vegne av dere når en av de knottetrykkerne velger å dra fram tastaturet og forsvare en delvis hjelpeløs sak/e.l. Når man er i "Ledergruppen" representerer man ikke bare seg selv, ettersom poster man skriver gjør endel av inntrykket av hvordan "Ledergruppen" fremstår som helhet. Ergo, (indirekte) også hvordan Battle|events ønsker å fremstå (siden det er dette topicen (tror jeg da) i utganspunktet handler om. Og ikke denne personlige vendettaen som Lederguppe-medlemmet til stadighet viser) for sine medlemmer. Og jeg mener, jeg vil påstå at det er ganske mange som mener (bortsett fra forumets kristne hoder), at vi må få lov til å forvente noe av ett community som har 20 000 medlemmer. Om dette er måten det blir svart på, til tross for en rotete #1 post, så er jeg redd at aktiviteten blant de 20 000 vil fortsette å dale etter at BC2 har satt seg.

OlsTer; Du har ansvar for forumet. Du har selv ansvaret for dine egne poster. Du har påtatt deg ansvaret å ta vare på forumets tilstand, og dets medlemmer. Om dette er måten du gjør det på, så må jeg sannelig si at det er...spesielt.
Å komme med nedverdigende kommentarer, og bare å fortsette å spy ut regelrett "bull" på grunn av mangelfull evne til å få fram det du egentlig mener er svakt. Reis deg heller, istedenfor å skrive "bryr du deg?" "Stolt?". Det er respektløst.

Mitt siste ord er sagt; Rosinen bruker man å finne i pølsesnabben.

This post has been edited by Termii: 4 Mar 2010, 10:24

--------------------
#bf2.no
#callofduty4.no
#xtraold

+Quote Post
AndreasV8
post 4 Mar 2010, 16:11
Post #19

Kaptein
Clan role: TheFragZor

BF2: NorwegianAndy
BF BC2: AnDy666

Hadde battle satt seg inn for å samle klaner til en cup så hadde det sikkert blitt vellykket men det faktumet at de er for late til å gjøre noe slik stopper alt.

+Quote Post
Senapsburk
post 4 Mar 2010, 16:17
Post #20

Major
BF2: Senapsburk[SWE]

QUOTE (MindreNOR @ 4 Mar 2010, 08:57) *
Lurer bare på hvor vi som har ansvaret har begynt å bitche tilbake?

Olster - Leader Group: slik måte du kritiserer på, minner meg om en bortskjemt unge som ikke får det han peker på.
Smootherman - Forum moderator : Dere burde være fornøyde med at faktisk noen gidder å holde på med battle|events
Addi - Leader Group: Eftersom det verkar som du sitter många önskemål & synpunkter, varför söker du inte in till Battle|events när du önskar så pass mycket. Jag tycker de låter som en briljant idé!

Hvis Addi rekrutterer en person som kritiserer Battle|event gruppen offentligt, betyr det da ikke at kritikken er berettiget? Jeg lurer på, er Addi's svar sarkasme eller et seriøst forslag?

Personlig tror jeg at det er Battle.no's BF2 politikk som i stor grad påvirker medlemmenes vilje til å delta i BF2 Battle|events. Hvis Battle mangler medlemmer som ønsker å delta i "The only 2010 BF2 Battle|war" 32vs32, hvorfor ikke gjøre det grazu foreslo (her) og ta en 20vs20 war? Nei, jeg vet at medlemmene ikke skal si hvordan Battle skal gjøre jobben sin, men jeg synes synd på Antoninf. Det er ikke direkte positive tilbakemeldingene han fått fra folk som representerer Battle.no.

- 10 av 10 som dør i fjellet savner redningsvest -

--------------------
Need some nice relaxing music while playing? check out -> http://der-real.de/music/

+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd October 2018 - 19:25
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.