Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Aftershow snakk :) Battlewar #10, GG, hva synes dere?
Addi
post 21 Sep 2009, 09:43
Post #21

Kaptein
Group: Banned

Alla som tycker Operation harvest inte var en bra map osv... tänk på att har vi spelat den och testat den på ett Big war happy.png Alltid kul att testa nya maps, och Operation var väl inte så lätt egentligen happy.png

This post has been edited by Addi: 21 Sep 2009, 10:56
Go to the top of the page

+Quote Post
BearH
post 21 Sep 2009, 10:20
Post #22

Major
Group: Members
Clan: .:SoR
Clan role: CL3

BF2: BearH.HisOne
BF BC2: BearH.HisOne

Synes det er et kongebrett!

--------------------

Fly gutta som er på Oman er en del dårligere enn de på Dalian syns jeg da, etter 451 timer public på Oman. :ninja: Derfor jeg henviste Dalian pilotene som Leet Pilots. ;)

+Quote Post
TWP
post 21 Sep 2009, 15:22
Post #23

Kaptein

TWP .. Om du var på tac-møte? Vet du hva taktikken vår var??

Hadde tac møte bare for å bemerke at dere ikke hadde noen tacs?
zeqtr, eller homing sa det ikke var noen serlig tacs så veit ikke jeg, behøver ikke tacs møte da, men uansett, det gikk nå til stor frustrasjon for enkelte at enkelte folk ikke bruker den greia på toppen av kroppen som kalles hode til å tenke med når man spiller.
Yes, this is serious business.
Neida men jeg blir bare irritert når man trenger back up så er det ingen der men når man har full kontroll så er alle der bare sånn uten videre.
En ting kan dere tenke på, holdt på å tape begge rundene på Op harvest, bruk huet så hadde det gått lettere.

Og Operation harvest er konge map, slutt å klag.

This post has been edited by TWP: 21 Sep 2009, 15:24

--------------------

+Quote Post
Jetsc
post 21 Sep 2009, 15:57
Post #24

Kaptein

Vi hadde ikke taktikk på Highway tampa.

På Op. Harvest hadde vi taktikk, og om du ikke fikk heli-support på Hilltop, er ikke det helipilotene sin feil, det er din! DU er nemlig på feil plass. Helipilotene gjorde sin jobb de, nemlig å forsvare de bakre flaggene for hw og 2f4y's heli.

Syns DU kan begynne å bruke den greia på toppen, å ikke være så forbanna hoven ovenfor resten av laget.

This post has been edited by Jetsc: 21 Sep 2009, 15:58

--------------------

R.I.P Haxzr.

(Look, I didn't put an end bracket, we're stuck in a never-ending vortex of words!

+Quote Post
Glifberg
post 21 Sep 2009, 17:14
Post #25

Menig
Clan: Team Inferno
Clan role: Ninja

QUOTE (Jetsc @ 21 Sep 2009, 16:57) *
Vi hadde ikke taktikk på Highway tampa.

På Op. Harvest hadde vi taktikk, og om du ikke fikk heli-support på Hilltop, er ikke det helipilotene sin feil, det er din! DU er nemlig på feil plass. Helipilotene gjorde sin jobb de, nemlig å forsvare de bakre flaggene for hw og 2f4y's heli.

Syns DU kan begynne å bruke den greia på toppen, å ikke være så forbanna hoven ovenfor resten av laget.

2f4y`s Heli gikk ned hele 3 ganger siste runden på harvest.

+Quote Post
Stabsen
post 21 Sep 2009, 17:16
Post #26

Løytnant
Clan: Team Proterial
Clan role: Officer

BF2: Stabsen
BattleField 3: Stabsen

This post has been edited by Stabsen: 21 Sep 2009, 17:16

--------------------
The Faithful Soldier!

Facebook.com/Stabsen

by Stabsen

+Quote Post
Fanta
post 21 Sep 2009, 18:34
Post #27

Fenrik
Group: Banned
BF2: spliff1

QUOTE (Glifberg @ 21 Sep 2009, 18:14) *
2f4y`s Heli gikk ned hele 3 ganger siste runden på harvest.

Vist det er slik du vil telle blir vel stillingen: som US 5-0 til Battles heli, som MEC 5-3 til 2F4Ys heli. Totalt sett blir vel dette 8-5 til Battles heli. Så var vel heller ikke 2F4Ys heli over broen en eneste gang som US, vist jeg ikke tar feil. Men dette er egentlig ganske uintressant, poenget er at heliet fikk en klar oppgave og det var å defende flaggene bakerst, noe vi også gjorde. Så kan det selfølgelig diskuteres om heliet skal brukes mer aggressivt og jeg vil gjerne høre synspunkter på dette. Men selv mener jeg vi gjorde riktig i å holde linjen ved broen, skulle vi for eksempel hjulpet til på Hilltop må en ha i tankene at det spawner AA på main like ved, samt at deres heli spawner i nærheten også. Når vi ikke har lov å baserape dette blir vi litt "sitting ducks" i det området. Og jeg tør ikke tenke på alle ramaskrikene det hadde blitt om vi hadde tapt en av basene vi egentlig skulle defende. Men uansett, så hadde det vært fint å høre hva folk syns om å bruke heli mer aggressivt, blir vel litt avhengig av mappet, men generelt sett også.

+Quote Post
Chillestad
post 21 Sep 2009, 19:31
Post #28

TeamSpeak 3 Moderator
Group: TeamSpeak 3 Moderator

QUOTE (Stabsen @ 21 Sep 2009, 18:16) *

Beste squaden ! biggrin.gif

--------------------

+Quote Post
Jetsc
post 21 Sep 2009, 20:00
Post #29

Kaptein

QUOTE (Fanta @ 21 Sep 2009, 19:34) *
Vist det er slik du vil telle blir vel stillingen: som US 5-0 til Battles heli, som MEC 5-3 til 2F4Ys heli. Totalt sett blir vel dette 8-5 til Battles heli. Så var vel heller ikke 2F4Ys heli over broen en eneste gang som US, vist jeg ikke tar feil. Men dette er egentlig ganske uintressant, poenget er at heliet fikk en klar oppgave og det var å defende flaggene bakerst, noe vi også gjorde. Så kan det selfølgelig diskuteres om heliet skal brukes mer aggressivt og jeg vil gjerne høre synspunkter på dette. Men selv mener jeg vi gjorde riktig i å holde linjen ved broen, skulle vi for eksempel hjulpet til på Hilltop må en ha i tankene at det spawner AA på main like ved, samt at deres heli spawner i nærheten også. Når vi ikke har lov å baserape dette blir vi litt "sitting ducks" i det området. Og jeg tør ikke tenke på alle ramaskrikene det hadde blitt om vi hadde tapt en av basene vi egentlig skulle defende. Men uansett, så hadde det vært fint å høre hva folk syns om å bruke heli mer aggressivt, blir vel litt avhengig av mappet, men generelt sett også.

Viss du vil ha min mening, så gjorde dere helt riktig i å forsvare "elva". Absolutt ingenting å klage på.

--------------------

R.I.P Haxzr.

(Look, I didn't put an end bracket, we're stuck in a never-ending vortex of words!

+Quote Post
WerNOR
post 21 Sep 2009, 20:08
Post #30

Løytnant
BF2: WerNOR92
BF BC2: WerNOR

Fullstendig enig.

--------------------
"We lose ourselves when we compromise the very ideals that we fight to defend. And we honor those ideals by upholding them not just when it is easy, but when it is hard." - President Barack Obama

+Quote Post
Gnom'
post 21 Sep 2009, 22:32
Post #31

Løytnant

Haha chill med å bry dere om oss heli gutta... vi hadde jo såvidt sett på kartet før vi begynte, så selvsagt var vi usikre på hvor mye vi skulle pushe fremover som Mec, da planen var å hindre fienden å komme over broen (noe vi gjorde flere ganger). Så kan jeg vel føye til at AA har blitt mere effektivt i 1.50 vel og merke happy.png Nå vet en jo hvordan en burde forholde seg til neste gang hvis det evt. skulle bli Op. Harvest!

Jeg likte Highway Tampa godt for å si det sånn! Det var konge at neste alle som ville fikk kjøre tanks (inkludert meg blum.gif). Tror jammen meg Paal2 fikk et kill med gunnern fra BlackHawken også? biggrin.gif

--------------------

+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st April 2018 - 23:07
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.