Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Aftershow snakk :) Battlewar #10, GG, hva synes dere?
Gnom'
post 20 Sep 2009, 22:04
Post #1

Løytnant
Group: Members

Bra spilt alle sammen! Det var en ganske jevn og underholdende kamp synes nå jeg happy.png
For meg i lufta så det ganske kaotisk ut for dere på bakken ^^ Stemmer det?(Op. Harvest) blum.gif
Tampa var jo frem og tilbake alle mann i hver sin tanks ahappy.png

Bra commander btw!

--------------------
Go to the top of the page

+Quote Post
Homing
post 20 Sep 2009, 22:07
Post #2

Kaptein
Group: Banned
Clan role: hitta matcher lix

BF2: ZEqtrrrrr

Highway tampa var det verste jeg hadde vært borti.. tror jeg crashet 4 ganger i bakken pga. fog. viste verken om jeg var opp ned eller ned opp lol. + jeg fikk ikke til å pixelshoot flags, fordi jeg hadde aldri vært borti mapet biggrin.gif.

nuff om meg. Syns vi spilte veldig bra ut i fra utgangpunktet at vi ikke hadde tacs, + at vi hadde aldri spilt "mapsa" innenfor en bigwar. så alle sammen hi5! biggrin.gif.

This post has been edited by HOMING: 20 Sep 2009, 22:10

+Quote Post
Fiskeoppdretter
post 20 Sep 2009, 22:10
Post #3

Fenrik
Clan: .:SoR|
Clan role: Eldrerådet

BF2: Craigmick

Har aldri spilt på noen av de brettene før nå, så for meg var det ganske kaotisk - men det gikk seg til etter hvert hug.gif

Bestandig gøy med bigwar - står alene på et flagg mens 20-30 inf kommer mot deg. Da blir man svett, for å si det sånn...

GG!

+Quote Post
Stabsen
post 20 Sep 2009, 22:18
Post #4

Løytnant
Clan: Team Proterial
Clan role: Officer

BF2: Stabsen
BattleField 3: Stabsen

Likte ikke Op. Harvest, var jo ikke sjans å komme over elva blum.gif

Tampa var jo bare fet! Kom lizzom 4 tanks på ett flagg biggrin.gif

Bra spilt!

--------------------
The Faithful Soldier!

Facebook.com/Stabsen

by Stabsen

+Quote Post
Addi
post 20 Sep 2009, 22:28
Post #5

Kaptein

Jag tycker vi spelade alldeles utmärkt alla rundor. Vi fick en härlig start på Tampa fast de fattades folk.. De var fart och fläkt under hela matchen och kriget tog liksom aldrig slut. Så fort vi fick över en flagga så 10 sekunder senare så var det folk där igen.

På Operation harvest så de nog bron mitt i som gjorde att de tog stopp till och från i spelet, men med bra commader jobb och duktigt folk uppe i luften så gick de ändå vägen för oss. Speciellt när vi försökte ta över deras huvudbas när vi var USA, vi hade väl egentligen planer om att försöka få deras main på första försöket vilket dessvärre inte gick helt som de skulle, men tillslut så fick vi den efter hårt hårt krigande happy.png

Jag ger ett stort tack till alla som var snälla och ställa upp för spelarna som inte dykte upp happy.png

Och.. Höll era ögon öppna, snart har vi ett nytt Big war att bjuda på happy.png

+Quote Post
TWP
post 20 Sep 2009, 22:53
Post #6

Kaptein

Ja hipp hurra for oss, "komme i siste liten squaden som egentlig ikke skulle spilt i det hele tatt squaden" som var sånn ca bedre enn resten av laget til sammen.

Ja, må forresten få gratulere heli folkene med ingenting, gjem dere litt mindre bak buskene deres neste gang, eller dere kan hjelpe litt mer på hiltop, må jo ikke så klart hjelpe men hadde vært en fordel.

This post has been edited by TWP: 20 Sep 2009, 22:55

--------------------

+Quote Post
Stabsen
post 20 Sep 2009, 22:54
Post #7

Løytnant
Clan: Team Proterial
Clan role: Officer

BF2: Stabsen
BattleField 3: Stabsen

Ja hipp hurra for oss, me i siste liten squaden som egentlig ikke skulle spilt i det hele tatt squaden" var sånn ca bedre enn resten av laget til sammen

Spilte vi samme kamp, eller er du litt for selv god nå? wink.gif

This post has been edited by Stabsen: 20 Sep 2009, 22:55

--------------------
The Faithful Soldier!

Facebook.com/Stabsen

by Stabsen

+Quote Post
TWP
post 20 Sep 2009, 22:58
Post #8

Kaptein

Neida, dere mangla jo masse folk så måtte jo få inn noen.
Spilte ikke så mye men helhets inntrykket av laget var vel labert, lov å tenke seg litt mer om enn å stå 30stk på ett flagg som vi har under kontroll.

--------------------

+Quote Post
Semphron
post 20 Sep 2009, 23:05
Post #9

Løytnant
Clan role: Svigersønn

BF2: Semphr0n

problmet her TWP var vel at ingen visste helt hva de skulle wink.gif

men ser heller ingen grunn til å være spydig, vi hadde jo trossalt ingen tacs som jeg veit om :S

--------------------

+Quote Post
TWP
post 20 Sep 2009, 23:06
Post #10

Kaptein

På tide å legge ned spillet når man ikke veit hva man gjør.

--------------------

+Quote Post
rot-erling
post 20 Sep 2009, 23:06
Post #11

Fenrik
BF2: Rypehund-FS

c4-bil for livet biggrin.gif haha c4-bilet flere tanker og folk en havocen tok siste runde på harvest whistle.png

--------------------
Forumsertifisert serverkiller!
Baserape doesen't kill servers, OP125 & "gjengen" does!

+Quote Post
Addi
post 20 Sep 2009, 23:08
Post #12

Kaptein

QUOTE (Semphron @ 21 Sep 2009, 00:05) *
problmet her TWP var vel at ingen visste helt hva de skulle wink.gif

men ser heller ingen grunn til å være spydig, vi hadde jo trossalt ingen tacs som jeg veit om :S

Joho du Marius blum.gif taktik hade vi.. Men de blev dessvärre mission failed

+Quote Post
TWP
post 20 Sep 2009, 23:36
Post #13

Kaptein

Marius?

--------------------

+Quote Post
Addi
post 20 Sep 2009, 23:43
Post #14

Kaptein

QUOTE (TWP @ 21 Sep 2009, 00:36) *
Marius?

Semphr0n är Marius happy.png

This post has been edited by Addi: 20 Sep 2009, 23:44

+Quote Post
TWP
post 20 Sep 2009, 23:58
Post #15

Kaptein

Aaa, si, si.
Min feil.

This post has been edited by TWP: 20 Sep 2009, 23:59

--------------------

+Quote Post
Fanta
post 21 Sep 2009, 00:57
Post #16

Fenrik
BF2: spliff1

QUOTE (TWP @ 20 Sep 2009, 23:53) *
Ja hipp hurra for oss, "komme i siste liten squaden som egentlig ikke skulle spilt i det hele tatt squaden" som var sånn ca bedre enn resten av laget til sammen.

Tror du med fordel kan være litt mindre selvgod. Å mene at du og ditt squad er bedre enn hele laget tilsammen er jo ikke annet enn godt gjort.

QUOTE (TWP @ 20 Sep 2009, 23:53) *
Ja, må forresten få gratulere heli folkene med ingenting, gjem dere litt mindre bak buskene deres neste gang, eller dere kan hjelpe litt mer på hiltop, må jo ikke så klart hjelpe men hadde vært en fordel.

Vist du klarer å dokumentere at Heliet vårt gjemte seg bak en busk mer enn 1 minutt gjennom hele kampen så skal du få en premie av meg.

Det er ikke slik at heliet kan befinne seg over hele mappet til envhver tid.
Hovedfiende nr. 1 er fi angrepsheli. Første prioritet blir derfor å ta ut dette først. Etter at vi har tatt ut dette tar vi ut så mye hw/inf vi kan før vi må reloade eller fi heli er oppe igjen. Dette gjøres om og om igjen, så lenge vi ikke får beskjed om annet Og husk at vi alltid må passe på å fly i sonene der deres antiair ikke kan ta oss. Vi kan derfor ikke gi direkte støtte til infanteristene til enhver tid, men gjør det så godt vi kan hver gang vi har tatt ut fi heli.

Når det gjelder dagens kamp vant heliet vårt 100% av alle «dogfightsene mot 2F4Y heli» som US. Det er mulig vi var litt defansive helt i starten, men og fikk tatt ut en god del hardware og inf ettervert og endte opp med endel kills.

Som MEC var heliets hovedoppgave å sørge for at ingen fi kom over broen og tok flaggene på vår side. Vi lå derfor defansivt og tok ut de aller fleste av fiendens forsøk på å komme seg gjennom. Så om du følte at du fikk liten hjelp på Hilltop er nok det grunnen, flaggene bak broen var mye mer prioritert.

Ellers takk til alle for en artig kamp, og spesielt takk til Paal som var veldig flink til å spotte fi heli biggrin.gif

+Quote Post
rot-erling
post 21 Sep 2009, 01:56
Post #17

Fenrik
BF2: Rypehund-FS

som mec på harvest fikk usmc cobraen herje litt for mye fritt, den tok ut minst 60 av våre tickets bare ved å surre etter inf. og for å være helt ærlig gjorde littlebirden altfor lite ut av seg med tanke på at den er den ultimate anti-inf-maskinen.

men ja vi vant jo uansett, men med litt struktur på harvest kunne vi vunnet begge rundene der og cool.png

--------------------
Forumsertifisert serverkiller!
Baserape doesen't kill servers, OP125 & "gjengen" does!

+Quote Post
TWP
post 21 Sep 2009, 04:15
Post #18

Kaptein

Ok, greit rot-erling sa det bedre det jeg mente, men herregud, jaja.

Men jeg mener nå at om vi mister ett flagg her eller der så er det ett fett for da har vi mista ett flagg uansett, men ok.
Var vel strengt tatt en god del flaks på harvest at man vant, men joda.
Men mer luft støtte ting kunne vært greit når 2 heli sirkler over å bare plukker alt og alle, 3 panser vogner og 1 AA kommer rullende inn, litt hjelp takk.

This post has been edited by TWP: 21 Sep 2009, 04:27

--------------------

+Quote Post
Jetsc
post 21 Sep 2009, 07:15
Post #19

Kaptein

TWP .. Om du var på tac-møte? Vet du hva taktikken vår var??

Hovedtaktikken på Harvest var faktisk å holde linja ved vannet, og ikke slippe dem inn til de bakerste flagg! Og de gangene jeg så fiender bak våres linjer, var faktisk littlebird'en bak der å rydda opp!

Og grunnen til at det var mye folk rundt det ene flagget i siste runde var fordi det var under konstant angrep.. Halve fiendens lag var jo der, med 3-4 tanks, helikopter og tonnevis med inf.

MEN, i fremtiden bør vi holde oss unna Operation Harvest i Big|wars blum.gif

--------------------

R.I.P Haxzr.

(Look, I didn't put an end bracket, we're stuck in a never-ending vortex of words!

+Quote Post
Chillestad
post 21 Sep 2009, 07:20
Post #20

TeamSpeak 3 Moderator
Group: TeamSpeak 3 Moderator

Highway tampa var gøy, op.harvest var fail blum.gif
2 litt for like map, og ikke noe spesiellt gøy når man er inf..

--------------------

+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st January 2018 - 18:57
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.