Welcome Guest ( Log In | Register )

Closed TopicStart new topic
> Vedr. battle|tour klagen II, why stenge gamle topic btw, blir frustrert.
Lynet
post 27 May 2008, 14:35
Post #1

Kaptein
Group: Banned
Clan: iCARE
Clan role: Team Captain

BF2: IKEA xGx|Lynet

Det kommer ingenting godt av å stenge topic før folk har fått uttalt seg, tenker nå på topic "vedr. battle|tour klagen".

QUOTE (Enchanted)
QUOTE (Lynet)
Men hvis dere mener det er noe å klage på vil jeg heller sette spørsmålstegn ved K9's sportslighet.

Mener du virkelig at K9-Devil's opptrer usportslig bare fordi klanen leverer en klage på det vi mener er galt?

Tolk posten min igjen. Med andre, enklere ord mener jeg at om jeg skulle valgt å holde med en av partene, ville jeg gått for Veterans, ettersom det i dette tilfellet er dere (K9) som er kilden til dette e-dramaet. En annen ting man nesten må spikre på plass er et par definisjoner angående reglene. Når ble oppvarming mot reglene? no-offence til noen av partene, men jeg ser ikke problemet i at helipiloten får på plass sirklingen og evt tvg før matchstart. Det kan være irriterende å bli rapet på en slik måte. Likevel har det tross alt ingen direkte virkning på kampresultatet, ettersom sjangsen for taktikkgjennomgang for lengst er forspilt når man er på server og venter på rs-live.

Og til slutt -> Hvis dere på forhånd hadde forberedt dere på å tape - hvorfor klage på slike bagateller som denne chatloggen viser? Det forbinder dere med begrepet 'whinere' på en dårlig måte, noe jeg regner med dere vil unngå.
Dette er som sagt ikke ment som et personangrep mot noen av partene, jeg vet av tidligere erfaringer at K9 er hyggelige anstendige folk. For deres skyld håper jeg dere fortsetter å holde dette gode ryktet vedlike, og denne klagen bidrar ikke til det, på tross av dens saklighet.

Til Veterans, et enkelt tips er å bare ligge unna chatten ingame, ikke skriv noe til det andre laget, med unntak av banale ting som 'ready?' 'team up' 'veterans starter marines' 'glhf' 'live' 'rslive' 'gg'. Dette er et lite krevende tiltak for å slippe slike situasjoner i framtiden. wink.gif

EDIT: dårlige formuleringer og skrivefeil.

This post has been edited by Lynet: 27 May 2008, 14:37

--------------------
nonVolatile - BF2 fragmovie (Vimeo.com download) Stream (Lav kvalitet)
#RALLYGANGET @ QuakeNet - Det är vi som kör för fort på gotland!

MortenLie: Er ikke iCare en god klan da? Nekter å tro det etter sånn oppførsel fra medlemmer.

Har vært på Moderator-Pervoview som visstnok skulle vare 14 dager siden Mars09.
:XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Go to the top of the page

+Quote Post
VisCounT
post 27 May 2008, 15:47
Post #2

Major
Group: Members

QUOTE (Quad @ 27 May 2008, 12:19) *
Forrige post om dette ble stengt med beskjed om at komiteen skulle vurdere dette og komme til en avgjørelse.

Det at diskusjonen starter igjen her er vel i så måte ikke helt nødvendig og gir neppe grunnlag for de gode vurderinger og god saksbehandling...

Denne posten stenges derfor og vi håper og forventer nå at saken ikke diskuteres videre her på forumet inntil komiteen har fått det de trenger og kommer til nevnte avgjørelse.

Om det blir startet noen tråder med dette igjen, vil de bli slettet.
Go to the top of the page

+Quote Post

Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th June 2018 - 11:45
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.