Welcome Guest ( Log In | Register )

Closed TopicStart new topic
> Vedr. Battle|tour klagen
R@ge
post 26 May 2008, 23:16
Post #1

Major
Group: Members

Kjære Battle|kollegaer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

På bakgrunn av diskusjonen som har herjet følte jeg det var greit at jeg kom med et par ord i sakens anledning.
Jeg vil først og fremst få si at denne turneringen handler om å ha det gøy, og jeg håper dere alle deler dette synet.

Med dette som utgangspunkt så håper jeg at vi på en rolig og sindig måte kan løse problemet på en ryddig måte.

For at dette kan bli behandlet på en objektiv og upartisk måte er det viktig at det settes opp en komité som kan avgjøre hva som skal skje.

Saken vil derfor bli fulgt opp videre på følgende måte:

1. Protest leveres. (postet her)
2. motpart er bedt om å komme med en formell uttalelse i saken.
3. Komiteen utreder uklarheter og kommer med en absolutt beslutning.

Denne komiteen vil bestå av brukere som ikke direkte eller på noen måte har interesser i hvilke parter som vinner frem.

Mer informasjon vil komme i løpet av morgendagen/kvelden...

--------------------
`.,¸¸,.´¯ R@ge Hans E.¯`.,¸¸,.´

+Quote Post
Becket
post 27 May 2008, 07:57
Post #2

Kaptein
BF2: Becket

Og kampene i nærmeste fremtid blir spilt som normalt og alle er glade og fornøyd? happy.png

--------------------
Go to the top of the page

+Quote Post
Enchanted
post 27 May 2008, 08:00
Post #3

Løytnant
Clan: [K9] Devil's
Clan role: Board Member & Recruitment Officer

BF2: [K9]Enchanted
BF BC2: [K9]Enchanted

Selvfølgelig. K9-Devil's er en funklan og spiller så lenge vi synes det er moro og underholdende.

Må bare legge til at jeg synes det er synd og urettferdig at tråden ble stengt før K9-Devil's offisiellt fikk kommentert uttalelsene og forsvart klagen på en grei måte. Vi hadde trening igår, og kunne derfor ikke gi noen kommentarer før etter treningsslutt - og da var tråden stengt.
Ser man hvem som har postet i den tråden, er det en stor overvekt av spillere fra Veterans (19 av 31 poster totalt)... Å ikke kunne forsvare påstander, mener jeg lett vil kunne føre til at utenforstående danner seg en uriktig oppfatning av klagegrunlaget - ettersom kun en side uttaler seg og rakker ned på en innlevert klage.

I utgangspunktet synes jeg at klagen er oversiktlig og grei, men dersom det foreligger uklarheter eller spørsmål, vennligst ta kontakt.

Vi får nå bare vente svar fra Veterans og en avgjørelse fra komiteen.

Mvh
Enchanted
Styremedlem og rekrutteringsansvarlig
i K9-Devil's

This post has been edited by Enchanted: 27 May 2008, 08:55

--------------------
Baseraping lowdown scoundrel and upgrade addicts deserves to be kicked to death by a jackass, and I'm just the one to do it.

+Quote Post
Lynet
post 27 May 2008, 09:59
Post #4

Kaptein
Group: Banned
Clan: iCARE
Clan role: Team Captain

BF2: IKEA xGx|Lynet

Jeg har lest klagen og chatlog - skjønner ikke hva dere mener. For meg ser det ut til at Veterans har holdt seg på matta på alle punkter, unntatt det med 3utton. Men hvis dere mener det er noe å klage på vil jeg heller sette spørsmålstegn ved K9's sportslighet. (no-offence, men det blir for pirkete, ettersom det er snakk om kun en spiller. Han gikk vel inf også ?)
EDIT, leste nå at han skal til og med være registrert med GUID, og da er vel alt i skjønneste orden.

no-offence K9, men tror det er bare å gi seg med dette. En tapt kamp er en tapt kamp, ingen regelverktriksing kan gjøre noe med det. wink.gif

This post has been edited by Lynet: 27 May 2008, 10:06

--------------------
nonVolatile - BF2 fragmovie (Vimeo.com download) Stream (Lav kvalitet)
#RALLYGANGET @ QuakeNet - Det är vi som kör för fort på gotland!

MortenLie: Er ikke iCare en god klan da? Nekter å tro det etter sånn oppførsel fra medlemmer.

Har vært på Moderator-Pervoview som visstnok skulle vare 14 dager siden Mars09.
:XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

+Quote Post
Ramstad
post 27 May 2008, 10:18
Post #5

Oberstløytnant
Clan: [xo] xtraold
Clan role: Trønderkuk

BF2: Ramstadgutn
BattleField 3: [xo] RamstadQK

Komiteen vil ha det offisielle svaret fra Veterans i løpet av kvelden.

--------------------
Mvh. Ramstad

+Quote Post
Enchanted
post 27 May 2008, 10:42
Post #6

Løytnant
Clan: [K9] Devil's
Clan role: Board Member & Recruitment Officer

BF2: [K9]Enchanted
BF BC2: [K9]Enchanted

QUOTE (Lynet @ 27 May 2008, 10:59) *
Jeg har lest klagen og chatlog - skjønner ikke hva dere mener. For meg ser det ut til at Veterans har holdt seg på matta på alle punkter, unntatt det med 3utton. Men hvis dere mener det er noe å klage på vil jeg heller sette spørsmålstegn ved K9's sportslighet. (no-offence, men det blir for pirkete, ettersom det er snakk om kun en spiller. Han gikk vel inf også ?)
EDIT, leste nå at han skal til og med være registrert med GUID, og da er vel alt i skjønneste orden.

no-offence K9, men tror det er bare å gi seg med dette. En tapt kamp er en tapt kamp, ingen regelverktriksing kan gjøre noe med det. wink.gif

K9-Devil's er ikke sure for at vi tapte kampen. Vi forventet et knusende nederlag og lineup'en til Veterans slo oss.

Som du muligens ikke har fått med deg, er det en del andre ting vi reagerer på. Chatloggen er med bare for å underbygge hendelsesforløpet og det vi klager på.

Mener du virkelig at K9-Devil's opptrer usportslig bare fordi klanen leverer en klage på det vi mener er galt?
Håper virkelig jeg misforstår deg - for det blir bare å henge ut og stigmatisere alle som tør å si ifra når de mener noe er galt.

Det var nettopp for å unngå slikt jeg skrev at tråden ikke burde bli stengt før K9-Devil's hadde fått muligheten til å uttale seg.

MEN nå er saken og diskusjonen closed for oss i K9-Devil's inntil vi får en henvendelse eller en avgjørelse fra de som skal behandle klagen.

Mvh
Enchanted
Styremedlem og rekrutteringsansvarlig
i K9-Devil's

--------------------
Baseraping lowdown scoundrel and upgrade addicts deserves to be kicked to death by a jackass, and I'm just the one to do it.

+Quote Post
Shvanny
post 27 May 2008, 10:56
Post #7

Løytnant
Clan: Epsilon
Clan role: king of the infs :D

BF2: Shvanni

dette er jo ikke uvanlig,veterans oppførsel på sitt vanlige. fun.gif fun.gif

har lest klagen og hva veterans har sagt, noe opp og ned i begge parter.

lå oss få en rolig og snill oppklaring fun.gif

--------------------

sry, only default config settings :)

+Quote Post
Termii
post 27 May 2008, 11:07
Post #8

Kaptein
Clan: XtraOld

Det er godt å se at det er flere enn bare Veterans som har sunn fornuft i denne saken happy.png

Det er opp til komiteen å finne en løsning på dette, så ingen videre diskusjon er nødvendig.

--------------------
#bf2.no
#callofduty4.no
#xtraold

+Quote Post
Quad
post 27 May 2008, 11:19
Post #9

Founder
Group: Root Admin
Clan: =TV2=
BF2: quad14
BF BC2: Quad

Forrige post om dette ble stengt med beskjed om at komiteen skulle vurdere dette og komme til en avgjørelse.

Det at diskusjonen starter igjen her er vel i så måte ikke helt nødvendig og gir neppe grunnlag for de gode vurderinger og god saksbehandling...

Denne posten stenges derfor og vi håper og forventer nå at saken ikke diskuteres videre her på forumet inntil komiteen har fått det de trenger og kommer til nevnte avgjørelse.

+Quote Post

Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th June 2018 - 11:45
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.