Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Battle|tour, Bra
Addi
post 4 Mar 2010, 17:45
Post #21

Kaptein
Group: Banned

Så fort de blir en diskussion så kommer alltid stora Senapsburk in i bilden och alltid en liten kommentar och lite bevis material mot ledargruppen.
Går väl inte en dag utan att Du kommer med något negativt om hur ledargruppen jobbar?

Hvis Addi rekrutterer en person som kritiserer Battle|event gruppen offentligt, betyr det da ikke at kritikken er berettiget? Jeg lurer på, er Addi's svar sarkasme eller et seriøst forslag?

Du får tolka de precis hur du vill. Jag säger de jag menar.

Det er ikke direkte positive tilbakemeldingene han fått fra folk som representerer Battle.no.

Vi måste väl också få uttrycka oss, eller hur? happy.png
Du pratar om att Grazu's förslag är bra, javisst låter de bra! Men problemet är att vi planerade ett Battle|war förut, där vi blev runt 15 spelare vilket är ganska värdelöst att spela någonting då?
Go to the top of the page

+Quote Post
Termii
post 4 Mar 2010, 18:20
Post #22

Kaptein
Group: Members
Clan: XtraOld

Men hvorfor svarer dere kritikk MED kritikk? Om "Ledergruppen" ønsker en god kontakt og tone med sine medlemmer, så bør de ihvertfall ikke åpent kritisere på den måten dere gjør. Dere svarer på en måte som provoserer, og nekter (slik jeg ser det) å stå til ansvar for deres delvis mangelfulle handlinger.
Det er mye bra i Battle|events, men når medlemmer ønsker å gi en pekepinn på noe vi savner...og gjør det ved å kritisere. Så bør jo dere enten ta det til etterretning, eller i det minste innrømme at dere har vært dårlige på det bestemte området. Dere har også lov til å være uenige, men når begrunnelsen er så tynn som den er i dette tilfellet så åpner jo det for enda mer kritikk.

At medlemmer åpent kritiserer betyr ikke at alt er svartmalt. Ei heller at vi er noen shitkids som bare lager bråk. Ja, vi er nok en bråkete gjeng. Vi er nok de som hyler høyest, og helt sikkert oftest. Likefullt er det en grunn til at vi gjør det. Vi ønsker progresjon og ha tilbud til de av oss som er klanspillere. Dette har Battle.no vært dårlige på, og det må dere innse. Battle|events var ett steg i riktig retning, og den første Battle|tour var etter mitt skjønn også bra. Det var en prøve-og-feile turnering, der det var klart mangler, likevel kunne det meste gått bra om alle hadde brukt sunn fornuft.
Vi er også klar over at planlegging og gjennomføring av en turnering tar tid, men alt dere holder på med tar tid...det handler mer eller mindre om prioriteringer.
Dere har nå holdt på med Battle|War ganske lenge, og rutinene sitter nok godt nå. Derfor burde det vært mulig å legge ressurser over på Battle|tour. Alt ligger jo nemlig til rette for det, men mangelen på handling er stor på dette spesifikke området.

Jeg syntes det er trist at dere går ut på denne måten, og det er synd at hele topicen gikk som den gikk. Det kunne fort blitt en riktig så god topic, der dialog med Battle|events kunne gått smertefritt.

--------------------
#bf2.no
#callofduty4.no
#xtraold

+Quote Post
OlsTer
post 4 Mar 2010, 18:27
Post #23

Brigader

Ja, jeg kan være den første til å ta selvkritikk på mitt svar til trådstarter, og noen av svarene til Termii. Kom skjevt ut med engang. Og da bare fortsatte det. Jeg legger meg flat for kritikken.

Jeg har ikke noe med battle|event å gjøre, så hva som skjer og ikke skjer der skal jeg ikke legge meg så mye opp i happy.png

Så la oss nå prøve å finne ut om det er liv lage for å kjøre en siste BF 2 turnering. Nå vet jeg som sagt ikke hvor mange aktive det er i battle|event. Men jeg regner med at Addi er glad for å få tilbake meldinger om hva som bør og ikke bør gjøres. Kansje har noen av dere også lyst til å bli med i battle|event. Som noen sier her, hvis man skal få til en BF 2 turnering så må man handle raskt. For nå er BC 2 ute, og da er det nok fler og fler klaner som vil satse på det.

--------------------

+Quote Post
Ldd1
post 4 Mar 2010, 18:32
Post #24

Løytnant

Addi9r skrev tidligere at jeg burde søke i battle|event. Det er 2 grunner til at jeg ikke har gjort det:

1: jeg har andre ting å drive med
2: jeg har heller ikke intreresse av å jobbe under den nåværede ledergruppen
(dette er min mening, som jeg må få lov til å ha)

Og jeg regner med at når du Addi søkte i battle|event og deretter til leader, så har du både:
1: TID
2: interesse
Om du ikke har dette (som det ikke virker som) burde du ikke ha den posisjonen du har...'

Det er desverre alt for mange i battle.no som har ulike stillinger for å få tilgang til "hemmelige" forum....

This post has been edited by Antoninf: 4 Mar 2010, 18:34

--------------------
"Hope tout Manchester fanatik Etazini ap mouri nan SIDA"

+Quote Post
Termii
post 4 Mar 2010, 18:39
Post #25

Kaptein
Clan: XtraOld

Da er alle glade og fornøyde, valium`en er innabords å vi ser frem til hva Battle|events klarer å bidra med i kommende spill.
Ha en dundrende BC2 kveld happy.png

Alle ser på andre, ingen på seg selv. (Bortsett fra OlsTer da, kremperson av rang!)

This post has been edited by Termii: 4 Mar 2010, 18:44

--------------------
#bf2.no
#callofduty4.no
#xtraold

+Quote Post
Senapsburk
post 4 Mar 2010, 19:36
Post #26

Major
BF2: Senapsburk[SWE]

QUOTE (Addi @ 4 Mar 2010, 17:45) *
... och alltid en liten kommentar och lite bevis material mot ledargruppen.
Går väl inte en dag utan att Du kommer med något negativt om hur ledargruppen jobbar?
Bevis material mot ledargruppen? Negativt om hur ledargruppen jobbar?
Du får gärna förklara var jag skrev detta i mitt förra svar (reply#20)

QUOTE (Addi @ 4 Mar 2010, 17:45) *
Du pratar om att Grazu's förslag är bra, javisst låter de bra! Men problemet är att vi planerade ett Battle|war förut, där vi blev runt 15 spelare vilket är ganska värdelöst att spela någonting då?
Jag accepterar ditt svar att 20vs20 inte kommer att fungera.

Det jag såg var att Battle hade 17(+6) spelare anmälda till battle|war#13 (länk) och =FU=/SoR sidan 32.
Byter SoR spelare team till battle borde 20vs20 fungera som Grazu föreslog, men som sagt detta är i teorin.

--------------------
Need some nice relaxing music while playing? check out -> http://der-real.de/music/

+Quote Post
aleksanders
post 4 Mar 2010, 19:47
Post #27

Kaptein
Clan: |DiaR|
Clan role: Public wh0re

BF2: aleksanders / aLx
BF BC2: Pepsi-Max

QUOTE (Antoninf @ 4 Mar 2010, 18:32) *
Addi9r skrev tidligere at jeg burde søke i battle|event. Det er 2 grunner til at jeg ikke har gjort det:

1: jeg har andre ting å drive med
2: jeg har heller ikke intreresse av å jobbe under den nåværede ledergruppen
(dette er min mening, som jeg må få lov til å ha)

Og jeg regner med at når du Addi søkte i battle|event og deretter til leader, så har du både:
1: TID
2: interesse
Om du ikke har dette (som det ikke virker som) burde du ikke ha den posisjonen du har...'

Det er desverre alt for mange i battle.no som har ulike stillinger for å få tilgang til "hemmelige" forum....

IQ = 20 ??? Anton og Senaps; Er dere virkelig seriøse???? Dere gjør dere til latter.

Herregud, "Smartere" kommentarer er det lenge siden jeg har sett

Holder 100% med Addi her.

This post has been edited by aleksanders: 4 Mar 2010, 19:49

--------------------

+Quote Post
PRETRYRyern
post 4 Mar 2010, 20:17
Post #28

Kaptein

QUOTE (aleksanders @ 4 Mar 2010, 19:47) *
IQ = 20 ??? Anton og Senaps; Er dere virkelig seriøse???? Dere gjør dere til latter.

Hehe

Og denne posten lyser det jo høy iq av.

En bør se seg selv i speilet før en kritiserer andre

+Quote Post
aleksanders
post 4 Mar 2010, 20:21
Post #29

Kaptein
Clan: |DiaR|
Clan role: Public wh0re

BF2: aleksanders / aLx
BF BC2: Pepsi-Max

QUOTE (Kickass @ 4 Mar 2010, 20:17) *
Hehe

Og denne posten lyser det jo høy iq av.

En bør se seg selv i speilet før en kritiserer andre

Og denne?

This post has been edited by aleksanders: 4 Mar 2010, 20:22

--------------------

+Quote Post
Tamx
post 4 Mar 2010, 20:32
Post #30

Kvartermester
Group: Banned
Clan: Virtual Gaming
Clan role: <3

QUOTE (aleksanders @ 4 Mar 2010, 19:47) *

Hva er det som er galt med det Senap og Anton skriver? Anton sier at han ikke vil ha noe verv på Battle fordi han verken er interessert i å jobbe under dagens ledergruppe eller har tid til det. Det er Addi og de andre i Battle|event Crew selv som har valgt å bli med. Ingen tvinger de.

--------------------

#virtual-gaming.org @quakenet

Dusjliners: Andy, Blower, Joachim, Nefne & Tamx

+Quote Post
AndreasV8
post 4 Mar 2010, 21:09
Post #31

Kaptein
Clan role: TheFragZor

BF2: NorwegianAndy
BF BC2: AnDy666

av det jeg har hørt var det ganske eid og relevant til saken her

+Quote Post
Smootherman
post 6 Mar 2010, 23:13
Post #32

Game Admin
Group: BF BC2 Admin
Clan: Boycott Gaming
BF2: {**|smootherman|**}
BF BC2: Smootherman

QUOTE (Senapsburk @ 4 Mar 2010, 16:17) *
QUOTE (MindreNOR @ 4 Mar 2010, 08:57) *
Lurer bare på hvor vi som har ansvaret har begynt å bitche tilbake?

Olster - Leader Group: slik måte du kritiserer på, minner meg om en bortskjemt unge som ikke får det han peker på.
Smootherman - Forum moderator : Dere burde være fornøyde med at faktisk noen gidder å holde på med battle|events

Senap: Når var det OlsTer og jeg hadde ansvaret for Battle|events? Hadde vært fint om du kunne oppklart det for meg, for der henger ikke jeg helt med.

--------------------
Smootherman

03.11.09 - 18.03.10

+Quote Post
OlsTer
post 7 Mar 2010, 04:04
Post #33

Brigader

Foreslår at man fortsetter diskusjoen på det som er tema i denne tråden, og ikke hvor mye IQ enkelte har. Er dere ikke enig det en annen sier, så prøv å komme med en saklig argument på hvorfor dere er uenig.

--------------------

+Quote Post
AndreasV8
post 7 Mar 2010, 04:18
Post #34

Kaptein
Clan role: TheFragZor

BF2: NorwegianAndy
BF BC2: AnDy666

Får dra denne topicen mer OT.
Ingen battle|tour's i Bf2 ifjor.
Enklere sagt blir det ikke.
Får håpe dere får til noen i BC2 og snart før spillet eventuelt dør ut (hvis det dør ut fort)

+Quote Post
Senapsburk
post 7 Mar 2010, 14:42
Post #35

Major
BF2: Senapsburk[SWE]

QUOTE (Smootherman @ 6 Mar 2010, 23:13) *
Senap: Når var det OlsTer og jeg hadde ansvaret for Battle|events? Hadde vært fint om du kunne oppklart det for meg, for der henger ikke jeg helt med.
Personer som jobbar i organisationen har ansvaret att representera Battle.no’s åsikt/mening till medlemmarna på forumet. Ju högre status en person har, desto mer "sanning" får det han/hon skriver. Personer som jobbar i organisationen har också ansvaret att ta hand om sitt ansvarsområde. Ansvar kan därför betyda olika/ forskjellige saker. Har Battle|staff en personlig mening på forumet som inte representerar Battle's mening kan man säga detta, (exempel Olster).

MindreNOR skrev: Lurer bare på hvor vi som har ansvaret har begynt å bitche tilbake?
Jag tolkade detta som, ansvaret att vara officiella representanter för Battle.no

@Smootherman
Jag hoppas att mitt svar besvarar din fråga/spørsmål. Har du inget att göra med Battle|event kan du göra som OlsTer gjorde och gå ut med denna info till medlemmarna (post #23)

--------------------
Need some nice relaxing music while playing? check out -> http://der-real.de/music/

+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st January 2018 - 18:53
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.