Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topic
> Info om BF 3
OlsTer
post 20 Dec 2010, 01:59
Post #1

Brigader
Group: Members

er like rundt hjørnet hvis man skal tro artikkelen som dagbladet har skrevet om den nye expansion pakken til BC 2: Vietnam.

And I Quote:

Og har du ikke enda fått mettet behovet for svenskutviklet krigføring på PC eller konsoll, kommer det flere gode nyheter snart.

Det er nemlig all mulig grunn til å tro at vi snart kommer til å få mer informasjon om «Battlefield 3». Et spill som formelt sett ikke er annonsert enda, men som ble avslørt av EAs John Pleasant i fjor sommer. Spillutviklerne har allerede bestilt flybilletter til San Francisco, der DICE i månedsskiftet februar/mars skal forklare hvordan de har lagd teknologien til dette kommende spillet.

Artikkelen kan man lese ved å trykke her

--------------------
Go to the top of the page

+Quote Post
TWP
post 20 Dec 2010, 02:10
Post #2

Kaptein

Nå ja, like rundt hjørnet var vel passe grei overdrivelse, tror neppe vi ser det før sommern 2011, nærmere 2012 eller litt uti 2012.
Men hva veit vel jeg.

--------------------

+Quote Post
Kalinox
post 20 Dec 2010, 04:39
Post #3

Løytnant
Clan: Valhall
Clan role: Leader

BF2: Kalinox

Vi som kjøpte MoH skulle jo få Beta innen et år. Så innen juni elns bør vi jo ha fått adgang.
Håper jo inderlig at ikke "innen et år" betyr 11mnder og 29 dager.

+Quote Post
TWP
post 20 Dec 2010, 05:00
Post #4

Kaptein

Jeg håper ihvertfall ikke de gir ut beta 1 januar og slipper spillet 1 juni liksom, alt for kort tid selv om de antageligvis har lagd store deler av spillet, beste er vel beta tidligst til sommern også slippe spillet på vintern/våren 2012, ja det er nok noe lang tid men når de først skal slå på stor tromma så bør de jaggu meg bruke tid på det også og de bør bruke lang tid på å luke ut eventuelle bugs selvom man garantert vil se det også.
Men de bruker vel "innen ett år" fordi da har de bra med marginer i tilfelle noe skulle føre til utsettelse, noe det garantert kommer til å gjøre, igjen, som vanlig.

--------------------

+Quote Post
Kalinox
post 20 Dec 2010, 15:55
Post #5

Løytnant
Clan: Valhall
Clan role: Leader

BF2: Kalinox

Det kan jeg desværre ikke si meg enig i.

Kjør ut en beta så fort spillet er oppe og går, men kjør en beta med kvalitetssikring.
Lukket beta med responsplikt (alt for mange som deltar i en beta KUN for å få prøvd spillet og ikke hjelper utviklerne).
Det er i mine øyne bedre å kjøre en beta over lengre tid med flere revisjoner underveis enn å kjøre en komprimert og intensiv beta rett før release.
(er nok greit å ha gjort seg ferdig med en beta før man begynner å ship'e vil jeg tro).

[...] bør de jaggu meg bruke tid på det også og de bør bruke lang tid på å luke ut eventuelle bugs [...]

Det er derfor man kjører beta testing, slik at man ka få sett produktet med nye øyne.
De fleste synlige bugs klarer utviklerne å ta selv, men gameplay bugs som balanse, mapdesign, vehicle design, etc har de ofte ikke mulighet til å få testet ut tilstrekkelig.

This post has been edited by Kalinox: 20 Dec 2010, 15:55

+Quote Post
jjohnsen919
post 21 Dec 2010, 15:59
Post #6

Løytnant
Clan: [sR] Superior Reaction
Clan role: Member

BF2: JJohnsen919
BF BC2: Jekay919

Greit for meg hvis det tar ganske lang tid før det kommer, så de kan lage et spill med så lite som mulig bugs.
Er også smart å ikke sette opp noe dato med det første, da gleder folk seg for mye også blir det utsatt..

--------------------

+Quote Post
OlsTer
post 21 Dec 2010, 17:33
Post #7

Brigader

En i klanen postet dette på klanforumet:

And I Quote:

In an interview with EA's CEO John Riccitello he stated that Treyarch is not well managed. Stating that EA will make major strides in the FPS market in the coming year, he stated that Crysis 2 and Bulletstorm were going to be the major hits as well as the lightly known Battlefield 3 (well, to everyone else.) Riccitello also said, "I think it's far from proven that the gaming consumer views a product from Treyarch in the same category as a product from what was (Call of Duty Modern Warfare 2 developer) Infinity Ward."

With EA's recent agreement with Infinity Ward, the two plus DICE are really expecting to dominate the FPS market. And Riccitello also made it clear that he Battlefield 3 is going to be the major hit of the year, specifically the last half of 2011. Right in time for the release of the new unannounced, but already highly anticipated Call of Duty game.

Riccitello wrote:
[...] and you’ll see a lot about Battlefield 3 next year, which I think is, at least from our perspective, designed to be the one that is the big leap forward; the one that is going to help a lot.

However, the question is, is EA rushing the developers to make the game? Just a few months ago they said that Battlefield 3's developers were being given their space to make sure that the game would be awesome. Side note, the board of directors could have picked a CEO with an easier name to spell, but that's not to say that John isn't talented.

--------------------

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd November 2017 - 09:33
Public TeamSpeak : speak.battle.no | Forum : forum.battle.no
Join the volunteer TV2 Battle.no team.